Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

nu bär det av till stan för julklappsshopping! kanske träffar på Kiki där, who knows

• Bevabus

plugga,t pluggat, pluggat..nu har jag varit duktig! nu återstår det att laga mat, chilla en stund framför datorn och sen krypa ner i sängen för att kolla på film

• Bevabus

vet inte än...funderar på sagan om ringen maraton

Brooke skrev 2009-11-28 19:35:55 följande:
    Vad ska du se?
  • Bevabus

har köpt lasagne på konsum....den ser så himla gojsig ut :s hm...får pröva och se om den är god..

• Bevabus

Familjen Dafgårds vegetariska lasagne får höga poäng! Slukade den på 4 minuter

Negativt = att halva portionen var bara en massa sås som man inte åt upp eftersom att man vill ju ha ostskivorna till det ju!

• Bevabus

jag är här, men lite halvt dåsig

Ogabinne skrev 2009-11-28 20:23:09 följande:
    Men!? Var håller ni hus idag? Varit iväg hela kvällen o tänkte att NUUUU ska jag sätta mig o läsa massa i tråden, så har ni inte ens skrivit en sida sen jag åkte! Jag fick bara ett barn med mig hem från mormor. O han är nu lagd. Om en stund ska jag värma min halva kebab o pommesrulle som jag inte orkade innan.
  • Bevabus

Ja visst är den fantastisk
    Jag såg den på bio med skolan när den var typ ett halvår gammal, sen dess har jag skaffat den så jag har på datorn.

Ogabinne skrev 2009-11-28 20:32:21 följande:
    Åh jaaa, det var inte så länge sedan den gick på tv och jag såg den. Kanske 2 månader sedan? Det var första gången jag såg den, o självklart blev jag fast. Otroligt bra, OCH otroligt _nödvändig_ och viktig. Här blir det nog lite slötitt på Gary och CSI ikväll, o så blir det boken och jag resten av kvällen tror jag. Var inga bra filmer på tv ikväll som vanligt...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael