Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

va gulligt...jag saknar att sova över hos mormor och morfar som liten

Ogabinne skrev 2009-11-28 20:39:13 följande:
    Den stora ville stanna kvar hos mormor. Försökte locka med mig honom hem men han hade bestämt sig. O det tror jag det att han vill vara kvar hos mormor och skämmas bort med både det ena och det andra. Blev strumpan bra nu då? Hittade du något bra tyg?
  • Bevabus

näe slutet var jobbigt :/ min lärare som satt bredvid mig under bion stortjöt i slutet jag lyckades hålla mig, men det brände bakom ögonlocken...

Madison County har jag länge tänkt se för jag har hört talas om den så mycket, men det har aldrig blivit av! Vad handlar den om?

Ogabinne skrev 2009-11-28 20:40:35 följande:
    Ja jag hade höga förväntningar när jag tittade på den eftersom man hört hur otrolig den skulle vara, och jag blev inte besviken! Däremot blev jag ledsen över det sorgliga slutet... tycker inte om sorgliga slut. Likadant som Broarna i Madison County.
  • Bevabus

Låter häftig! Meryl Streep är en av mina favoritskådisar också

Ogabinne skrev 2009-11-28 20:49:37 följande:
    Den tycker jag absolut att du ska se! den handlar om en hemmafru spelad av Meryl Streep som en dag när hennes man och barn är iväg på en resa möter en fotograf spelad av Clint Eastwood, de blir förälskade och man får följa deras kamp. Filmen utspelar sig i nutiden, då kvinnan avlidit och hennes barn går igenom hennes saker och får reda på allt detta. Den är lite seg, eftersom den i stort sett utspelar sig i hennes kök, men gode tid så bra den är, och så gripande och sorglig.
  • Bevabus

Det är jättekonstigt men vissa får ju inga symptom på det och de går bara upp lite i vikt...
    Man kan inte riktigt tänka sig en gravid kvinna utan en stor mage, så det är verkligen helt otroligt :S
    Å andra sidan så finns det ju kvinnor som föder barn i sömnen utan att märka något också så haha jag har hört talas om flera som har vaknat upp mitt i natten och hittat en bebis i sängen :O (fast dom visste ju om att de var gravida )

mona83 skrev 2009-11-28 21:37:04 följande:
    Jag blir lika förvånad varje gång jag kollar på programmet "jag visste inte att jag var gravid".Jag kan verkligen inte fatta det, barnmet växer ju liksom så hur kan man inte märka det ?
  • Bevabus

jadu..livets mysterier

mona83 skrev 2009-11-28 21:46:51 följande:
    Nej jag kan verkligen inte tänka mig en kvinna utan en gravid mage, ser ju flera st under det där programmet men fattar ändå inte. När man börjar komma uppåt v 30 då är ju bebisen stooor, så då borde man faktkist ha en mage oxå.... Föda barn i sömnen fattar jag inte heller att man skulle kunna göra....Jag har sprugnit upp och ner hela natten när dte har börjat. Ingen sömn alls att snacka om....
    mona83 skrev 2009-11-28 21:49:35 följande:
    Sen att dom säger att dom inte kände bebis sparka, det känns för mig osannolikt att man inte känner. Leah speciellt sparkade ganska hårt, låg med rumpan ner i v 38. När hon vände sig själv gjorde det jätte ont.
  • Bevabus

det programmet önskar jag att de kunde göra fler säsonger av

mona83 skrev 2009-11-28 21:53:26 följande:
    Verkligen...Miami Ink
  • Bevabus

HAHAHA!

Ogabinne skrev 2009-11-28 22:02:43 följande:
    Åååh vad jag älskar google translate! Så jävla dåligt!! Kikade på bilderna i Sandras bdb och var tvungen att kolla vad texten på MJ affischen du hittade i Spanien betydde... Tjaaa... Ni ser ju själva! Bra fetter organisera ett möte för Michael Jackson den 30 augusti i Spanien torget kl 6:30. Jag hoppas att du kommer många människor uppriktigt hälsningar fan club mallorca aktiva arbetsmarknadspolitiken
  • Bevabus

Det är så jag ser mitt liv hoppas bara att jag hittar en fin kille snart som vill ha mig, så bebisverkstaden kan börja

Ogabinne skrev 2009-11-28 22:06:56 följande:
    Jag fick min första 1 vecka efter jag fyllt 19. Det är för ungt om man tänker på hur mkt man går miste om, men mentalt kunde jag inte vara mer redo. Jag var 20 år när jag var 2 barnsmamma, och det är de bästa valen jag gjort. Jag kommer aldrig bli en gammal tant till mamma. När jag gick i mellanstadiet hade jag klasskamraters vars mammor var över 50 år. Som min mormor! Nu är min mamma bara i tidiga 40 årsåldern och har 2 barnbarn. Att få barn tidigt verkar ligga i generna. Nu pluggar jag, jag är färdig med barnafödandet och kan fokusera på vad jag ska göra med mitt liv. Och när mina barn är stora är jag fortfarande ung, det kan inte bli mer petrfekt!
  • Bevabus

Hon och Ami bråkade om något...jag har för mig att det var samma sak, att hon bara ville göra en viss typ av tatueringar och till slut så bråkade de om allt möjligt eftersom att de inte tålde varann...

mona83 skrev 2009-11-28 22:13:18 följande:
    Jag har alltid missat varför Kat fick sluta på Miami.Vedt iaf i ett tidigare avsnitt att Ami ville att hon skulle göra tatueringar med färg oxå. Att dom var oense om det
  • Bevabus

Ja visst vill man vara en aktiv mamma! och jag vill gärna ha så mycket av mitt barnasinne kvar som bara möjligt.
    Jag har nog alltid velat vara en ung mamma för jag har innerst inne vetat att festandet och det inte är min grej. Det var bara när jag var 17 som det var kul med hemmafester...att gå ut på krogen gillar jag ju som sagt inte...
    Min ultimata kväll är mys framför tv:n med nära och kära

Ogabinne skrev 2009-11-28 22:17:56 följande:
    Hoppas att ditt liv blir som du hoppas! De säger ju också att de som får barn i 20 årsåldern blir de bästa föräldrarna. Just för att deras kroppar är starkare, graviditeterna går bättre med färre komplikationer, och man är ung, frisk, stark och pigg och orkar mer med sina barn. Ta oss tex när vi är i lekparken. jag gungar, åker rutchkana och bygger sandslott med mina barn. De andra barnens mammor står vid sidan om och glor på när deras barn leker själva. Vill man inte leka med sina barn kan jag undra då.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael