All we want for Christmas is Michael
va gulligt...jag saknar att sova över hos mormor och morfar som liten ![]()
va gulligt...jag saknar att sova över hos mormor och morfar som liten ![]()
näe slutet var jobbigt :/ min lärare som satt bredvid mig under bion stortjöt i slutet
jag lyckades hålla mig, men det brände bakom ögonlocken...
Madison County har jag länge tänkt se för jag har hört talas om den så mycket, men det har aldrig blivit av! Vad handlar den om?
Låter häftig! Meryl Streep är en av mina favoritskådisar också ![]()
Det är jättekonstigt men vissa får ju inga symptom på det och de går bara upp lite i vikt...
Man kan inte riktigt tänka sig en gravid kvinna utan en stor mage, så det är verkligen helt otroligt :S
Å andra sidan så finns det ju kvinnor som föder barn i sömnen utan att märka något också så
haha jag har hört talas om flera som har vaknat upp mitt i natten och hittat en bebis i sängen :O (fast dom visste ju om att de var gravida
)
jadu..livets mysterier ![]()
det programmet önskar jag att de kunde göra fler säsonger av ![]()
HAHAHA!
Det är så jag ser mitt liv
hoppas bara att jag hittar en fin kille snart som vill ha mig, så bebisverkstaden kan börja
![]()
Hon och Ami bråkade om något...jag har för mig att det var samma sak, att hon bara ville göra en viss typ av tatueringar och till slut så bråkade de om allt möjligt eftersom att de inte tålde varann...
Ja visst vill man vara en aktiv mamma!
och jag vill gärna ha så mycket av mitt barnasinne kvar som bara möjligt.
Jag har nog alltid velat vara en ung mamma för jag har innerst inne vetat att festandet och det inte är min grej. Det var bara när jag var 17 som det var kul med hemmafester...att gå ut på krogen gillar jag ju som sagt inte...
Min ultimata kväll är mys framför tv:n med nära och kära ![]()