-
Du behöver ju inte sitta och reta mig om du nu gör det för det känns som det..BooBoo skrev 2009-11-30 21:11:50 följande:No I will not Ja bra att du vet vilken låt.. -
haha.. Jag tittar på The Secret life of the american teeanager. En utav barnens pappa kom in i rummet mitt i natten eftersom han hade nyss varit på dejt, och pappan säger att han är kär, och sedan så frågar han sonen om han har kondomer och han har en HEL låda full med kondomer.. Haha.. Det var roligt och se =)
-
haha..Ogabinne skrev 2009-11-30 21:32:53 följande:Sitta o ge bilder i huvudet så där... Bar överkropp o jeans o... *går o duschar kallt.* -
usch känner mej febrig men enligt termometern så har jag 37.2 och det är ju inte feber..
-
Hum undrar när jag får veta hur det kommer gå med mina pengar?
-
Hum, jag har gått till en sida på ifokus och dem säger att jag ska gå till polisen för om jag inte får någon vara eller pengar tillbaka så är det bedrägeri, och då ska jag ta med mig utskrifter och sådant.. Så får nog göra det. .
-
VINTERN ÄR PÅ VÄG =)
http://www.aftonbladet.se/vader/article6213405.ab
10 dagars prognos =)
-
Jag tror hon har en vit Mac dator..Ogabinne skrev 2009-11-30 22:16:47 följande:Nuuuu fattade jag inte. -
jag med faktiskt.. Helt sjukt att jag säger det eftersom jag HATAR snö.. Men i år vill jag verkligen ha det.. Jag vet inte varför men ..BooBoo skrev 2009-11-30 22:23:36 följande:Jag drömmer om en vit jul -
Undrar om man ska stänga ner datorn och titta på ett avsnitt av Dr Quinn sen sova, mår inte alls bra så det blir ingen bilskola i morgon heller det får bli på Onsdag..