• Brooke

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-02 10:44:39 följande:
    Zach hamnar i Peru.. Sen när han är 33 kommer han tillbkaks till Salem som brud Ja hemska! Ute får det vara kallt om det vill.. Men inte inne.. 14-15 grader inne är hemskt. Tycker jag. Du kankse tycker det är skönt. Inte jag. Brrr...
    nej jag hatar kyla.. Och ofta så fryser jag..
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-02 11:03:18 följande:
    God morgon!Fick mig ett härligt migränanfall igår så jag blev liggandes hela kvällen. Vaknade med skiten kvar så det var bara att ringa barnen lediga från dagis och gå och lägga sig igen. Nu börjar det bli bättre. Men, va FAAAAN är det för problem med tributesidan!? Jag tycker det är jävligt dålig stil att gå och säga att biljetterna släpps SENAST 1 december, och sedan inte meddela ens en gång att problem eller förseningar uppstått! Så fruktansvärt respektlöst för alla oss som suttit bänkade och väntar.
    Kan du inte hitta något nummer eller mailadress och höra med dem?
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-02 11:31:06 följande:
    men det var ju med i en av dokumentärerna som gjordes om honom, där man får se hela proceduren när de lägger på masken...minns inte om det var i "private home videos" eller nåt annat..men du har utan att tveka sett det
    Inget kan jag komma på, eller jo lite vagt men inte alls direkt.. Hmm får nog leta reda på det..
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-02 11:49:22 följande:
    Jag börjar återhämta mig sakta men säkert från migränen nu... fortfarande ont men nu kan jag iaf härda ut vaken. Och jag har svårt att läsa på datorn ännu, bokstäverna flyter samman. Helt sjukt vad hela kroppen får ta stryk av ett migränanfall.
    Jag kan tänka mig det, har aldrig haft ett migränanfall och det är jag glad för
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-02 12:08:18 följande:
    Var glada att ni aldrig har haft migrän, jag har haft det sen jag var runt 12 år. Nu på senaste år har jag det ca 2 gånger i veckan. Först känner man sig trött, sen blir man tröttare o tröttare o till slut börjar det göra ont i ögon och huvud. I början kan man sitta still o inte känna ngt men så fort man rör huvudet på spränger det till o man får stanna o hålla i sig i huvudet. Sen blir det bara värre och värre, ögonen gör så ont att man inte kan titta, inte blunda, o gud bevare mig absolut inte gråta. Huvudet exploderar. Man kan inte ha lampor tända, det gör för ont. Minsta lilla ljud exploderar i huvudet. Minsta lilla lukt får en att spy. Det enda man vill göra är att sova, men inte ens det kan man göra för det gör för ont. Det är ett riktigt handikapp o jag skulle ge vad som helst för att bli frisk från skiten. Medici har jag ju som sagt äntligen hittat ett som fungerar men det är så dyrt... har aldrig råd att ta medicin varje anfall, bara ett par ggr i månaden.
    Har du inte gått till läkaren för att kolla om du kan få det där vi pratade om på recept?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael