• Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-30 23:29:16 följande:
    Ditt ätande vet jag inget om.. Bara att jag tykcer du äter på fel tidpunkter.. Men ditt godisätande så har du vart jätteduktig
    ja det må jag göra, men min mamma jobbar natt och när hon jobbar flera nätter i rad går hon upp 16:30 och då äter vi sent för hon vill inte äta mat då hon vaknar.
    Och dessutom kan jag inte göra något åt det, kan inte begära att dem ska köpa annan mat till mig så jag kan göra min egen middag till klockan 17, jag blir iaf hungrig runt 20. Är tillexempel hungrig nu men jag tänker inte äta något. Oftast går jag och lägger mej hungrig..

Nu slutar vi diskutera detta..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-01 12:26:18 följande:
    Kom just hem från körskolan. Har bokat teori och uppkörning. Blir inte förräns om ett antal veckor men det känns lagom Då får jag öva på att köra när det är halt och snöigt ute också vilket är skönt.Jag vet inte om jag tänker säga datumen till er...jag ska ju inte säga nåt till familjen, så jävla jobbigt att behöva säga att man misslyckades om det nu blir så...We'll see
    Jag ska göra teorin och uppkörning i januari, och en veckas emellan =)
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-01 12:51:59 följande:
    För mig blir det 2,5 veckor emellan testerna Det var tydligen jättemånga sjuka på Vägverket nu, så det var därför man inte kunde få tid på direkten. De hade fått skjuta upp många tester.
    Okej, är det i denna månad eller nästa år?
    Bevabus skrev 2009-12-01 13:00:10 följande:
    sitter i telefonkö till csn...du har SEX samtal före dig...tack för att du väntar...tack för att du väntar...du har TVÅ samtal före dig...tack för att du väntar...tack för att du väntar...tack för att du väntar...tack för att du väntar....
    Jag hatar verkligen det. BLÄ, ringde till alfa kassan för ett tag sedan och det var runt 32 före mej.. Så satt i kö i ca 10-15 min, jättekul när man hatar att prata i telefon med någon... Inte direkt
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-01 12:51:59 följande:
    För mig blir det 2,5 veckor emellan testerna Det var tydligen jättemånga sjuka på Vägverket nu, så det var därför man inte kunde få tid på direkten. De hade fått skjuta upp många tester.
    Okej, är det i denna månad eller nästa år?
    Bevabus skrev 2009-12-01 13:00:10 följande:
    sitter i telefonkö till csn...du har SEX samtal före dig...tack för att du väntar...tack för att du väntar...du har TVÅ samtal före dig...tack för att du väntar...tack för att du väntar...tack för att du väntar...tack för att du väntar....
    Jag hatar verkligen det. BLÄ, ringde till alfa kassan för ett tag sedan och det var runt 32 före mej.. Så satt i kö i ca 10-15 min, jättekul när man hatar att prata i telefon med någon... Inte direkt
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-01 13:20:28 följande:
    nu kom jag fram och de kunde inte ens hjälpa mig blä vad det krånglar, och min lärare säger att hon inte vet vad hon ska göra för att hon har aldrig registrerat en elev i en databas förr...medans CSN säger att det måste hon ha gjort för att varenda elev ska registreras :S nu har jag gått typ tre månader utan studiebidrag...Jag klarar mig ju som tur är för jag har mina föräldrar som hjälp, men va tusan, jag vill ju ha mina pengar
    hmm, varför frågar hon inte någon annan lärare?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael