All we want for Christmas is Michael
Äsch, dina ungar ligger ju lä...en annan pallade ju minst fyra stycken 14% på den tiden...blev inte ens yr
Yep, så cool var jag som mini...
Äsch, dina ungar ligger ju lä...en annan pallade ju minst fyra stycken 14% på den tiden...blev inte ens yr
Yep, så cool var jag som mini...
Äsch va fånig du är! Skämmer bort dem totalt. När de sen kommer upp i tonåren så kommer du att ångra dig, för då vill de ha starkare sprit men pallar inte trycket bara för att du fjompade dig ..
Men oroa dig inte. När de kommer upp i den åldern och du märker att de dricker, då är det bara att säga åt Puma och Ville att det är FEL att dricka så slutar dem
![]()
haha vilken trevlig upplevelse de kommer att ha ![]()
Låt mig gissa, är Vikke den som dricker mest? ![]()
hahahahaha ni är såna där galet roliga typer på fyllan alltså
jag har aldrig druckit så mkt att jag gjort nåt galet, blir mest dansglad och får självförtroendet att vara högljudd och skrika som en fjortis ![]()
hahaha ja jösses
det hade varit kul att se!
jag har en vän som bara blir obehaglig på fyllan..minsta lilla alkohol hon får i sig resulterar i att hon bråkas, sparkar på polisbilar, hamnar i fylleceller, kysser medelålders främmande män på gatan, skriker åt folk, säger att ingen förstår henne...osv....och jag är den som får agera barnvakt...*suck*
Ja visst blir man trött på dem...och så vill man inte "överge" dem heller eftersom att det är ens vänner...
Den här tjejen har hamnat på familjehem i ett år nu, går på psykmöten, har soc efter sig, har börjat få ätstörningar och skär sig i armarna för att hennes liv har gått åt helvete sen hon började dricka
det enda jag kan göra är att finnas där för henne, men fan så jobbigt det är. Jag har ju själv varit deprimerad så jag kan ju sympatisera till en viss gräns, men jag hatar att se henne göra såhär emot sig själv.
Nej nu är det sovadags, ska lyssna lite på Bom sicka Bom
night night
Usch stackarn :/ bra att hon har en pojkvän som tar hand om henne
sånt underlättar ju mycket
Tycker du som jag så rider vi för då känn, för då känn, för då känner jag mig, jag mig fri
Lille häst, lille häst, vilka skutt du tar. Sitter svans, sitter svans, sitter svansen ändå, ändå kvar?
Så far o fly o ryk o ränn och bom sicka bom vad det small i den ![]()