Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

hm..den där får jag lyssna på imorgon...låter konstigt :S

Ogabinne skrev 2009-11-29 23:02:48 följande:
    Hörrni... har ni hört Jermaines MJ-diss-låt? Fy fan, visste inte om den... Texten finns med i videon..

• Bevabus

jaa...i hela "This is it" filmen har han ju såna.......har du inte märkt det?

Brooke skrev 2009-11-29 23:12:18 följande:
    Hade han såna? :O
  • Bevabus

hahahaha

Ogabinne skrev 2009-11-29 23:23:09 följande:
    Hahahahahaha jag väcker snart barnen. Han pratar om vita mäns penisar!
  • Bevabus

Bara att titta här. Vi har ju pratat om hans höga axlar flera gånger i tråden, men ditt minne kanske sviker? :/
    Btw, hur fungerar det att plugga när ditt minne krånglar? Jag menar, har inte lärarna gett dig nån extrahjälp då dem vet att du har det svårt?

Brooke skrev 2009-11-29 23:37:24 följande:
    Men jag tror jag tittade på armar, ansikte, ben. Och tänkte hela tiden "Michael ta av dig solglasögonen" haha. får kolla det någongång.. *ler*
  • Bevabus

det har vi länkat här i tråden förr men det var kanske under tiden då du inte hängde här

Ogabinne skrev 2009-11-29 23:43:04 följande:
    Gud... jag som trott jag sett allt på youtube... det finns massor med telefonkonversationer ute som jag inte sett förut!
  • Bevabus

jadu, jag har undrat samma sak...

Ogabinne skrev 2009-11-29 23:59:50 följande:
    Bevvan: Det måste det varit...Lite sur blir jag... jag menar, vem av dom valde att spela in samtalet, och vem av dom valde att läcka ut det? Michael lär ju knappast ha gjort det.
  • Bevabus

blaha, klar med det mesta nu iaf...får göra resten imorgon...blir värsta pluggardagen då...och så ska jag shoppa.....
    god natt

• Bevabus

Mera med MJ och Entertainment Tonight

finns fler klipp där till höger...

Nej NU ska jag lägga mig. God natt

• Bevabus

Jag är också sjuk får jag komma hem till er o äta glass o bli omhändertagen?
    Fast måste visserligen till körskolan, oh the joy att sitta där och snörvla....

BooBoo skrev 2009-11-30 09:14:53 följande:
    Fääääärdiglästikapp Telefonsamtalen med MJ vägrar jag lyssna på.. Känns bara så fel. Så lågt o lägga ut på nätet.. Inge privatliv alls fick han ju Nu är far i huset sjuk...Bara jag o Puma som är friska. Iofs så är Puppilur lite hostig o snorig. Men pigg o glad för de.Ville mår mkt bättre idag. Men hes o snorig.. Blir till o äta glass o frukt idag
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael