Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Då är han min farsa också, sjörövar- Fabbe Kalle Teodor heter han.
    Haren gillar inte mänsklig hetta, det är därför han gillar mig, utomjordingen.

BooBoo skrev 2009-11-30 19:04:53 följande:
    Lucifer o jag brukade hänga förr i tin.. Då han kände att han behöve lite mänsklig hetta. U know...Men haren.. Näääää!Men du vet väl att Tomten är far till ALLA barnen... Så han finns. De vet jag...
  • Bevabus

skepp o hoj

BooBoo skrev 2009-11-30 19:09:43 följande:
    Amen du o ET kan ju sätta er på sjörövarskeppet o fara åt biskayan
  • Bevabus

haha god morgon! det var tydligen du, grattis !

Ogabinne skrev 2009-11-30 22:33:30 följande:
    Nej men godmorgon!!Jag har missat att vi passerat 3000 strecket! Vem tog hem segern?
  • Bevabus

HAHAHAHAHA jag är så trött så jag tyckte det där var asroligt

BooBoo skrev 2009-11-30 22:33:48 följande:
    Godmorgon Arne!
  • Bevabus

Bevan
    Har du beställt MJbagen?

Nej inte än! Det har blivit strul med mitt studiebidrag och CSN har inte gett mig det på flera månader så jag vill nog vänta med att beställa något innan jag vet om jag får mer pengar eller inte. Så att jag inte slösar bort de tusen jag har kvar nu. Men förhoppningsvis så kan jag beställa den inom en månad

• Bevabus

Oh god damn it! Jaja jag får köpa en ny då, innan jag ens har fått den!
    Aldrig får jag ha något ifred, just nu så stjäl BooBoo min make ET också. Den jäkeln phonar home till honom just nu. INTE kuuuul....INTE kuuuul.......

Ogabinne skrev 2009-11-30 22:42:26 följande:
    Ja jävlar! JAG VANN!!!!!Vad vann jag? Vad får jag? Har ni ett pris??? Får man önska sig något? Jag önskar mig BooBoos MJbag. Om inte så önskar jag att BooBoo snor Bevvans MJbag ist.Får man hälsa? Jag vill hälsa till min mamma, och till gud, och till alla mina fans!!
  • Bevabus

Du kan få en resa till Alaska. Och stanna kvar där tack!

Ogabinne skrev 2009-11-30 22:46:19 följande:
    Men HALLÅ! Jag vann faktiskt 3000'nde inlägget! Det är DUBBELT så mycket som 1500, och hälften så mycket som 6000. Och om man gångar 3000 med 2, och drar ifrån 3000, så blir det FORTFARANDE 3000! 3000 är speciellt, det förtjänar ett valbart pris. Tycker jag.
  • Bevabus

10.000 går inte ihop lika matematiskt som 3000.....3 is the magic number....
    Men du kan få en tomte som hoppar jämnfota i din säng, det är det bästa jag kan ge dig!

Brooke skrev 2009-11-30 22:49:48 följande:
    Men hallå, i båda trådarna så var det jag som vann 10.000 men inte fick jag något :( *ler*
  • Bevabus

länken som booboo postat tre gånger, varav senaste gången var för nån sida sen bara...

Brooke skrev 2009-11-30 22:54:27 följande:
    jag hoppas oxå på att MJ ska komma hem till mig, vill ju oxå ha den där Bagen.. Jag ska vänta tills efter jul sen så kanske jag oxå kan skicka efter den =) Men vart äre man skickar efter ifrån??
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael