Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Firar man advent i USA? :S jag kan tänka mig att man firar det i de nordiska länderna som te.x. Norge men gör man det nån annanstans också?

• Bevabus

eller hur! detsamma med midsommar...det är verkligen inte lika stor grej där som här i sverige

Ogabinne skrev 2009-11-30 23:51:42 följande:
    oj... jag tror inte de gör det. Har aldrig sett att de gör det. Aldrig i film eller något!
  • Bevabus

Hans tänder är jättevassa! Men han använder dem aldrig :S....

BooBoo skrev 2009-11-30 23:53:50 följande:
    Säkert? Han kanske har nån kaninpowerkraft
  • Bevabus

aa det var för bara några dagar sedan
    Enligt Hayley Hasselhoff är kalkon överskattat hahaha

Ogabinne skrev 2009-11-30 23:57:35 följande:
    Nej det är lite skumt... fast å andra sidan har de högtider vi inte firar. Som Thanks giving tex. Jag har än idag inte en aning om va de e för något. Var tacksam för det du har o ät mycket mat. Eller?
  • Bevabus

ja han säger ju inte mycket om dagarna, är väl för upptagen med att planera...

BooBoo skrev 2009-12-01 00:00:10 följande:
    Han kankse väntar på rätt tillfälle..
  • Bevabus

Ja slutet är sorgligt men resten av filmen är rolig och spännande...och lite romantisk

BooBoo skrev 2009-12-01 00:05:14 följande:
    haha! He sure is Fan va länge sen jag såg den.. Så sorlig.. Animal crackers (elle hur de nu stavas) ... ooooooow
  • Bevabus

Men jag har bestämt att ungen kommer på julafton, det måste ju finnas nån storts superämne i den där kaviaren som gör att bebixen växer jättefort!

BooBoo skrev 2009-12-01 00:11:22 följande:
    enligt fl 16.e juni..Få se vad UL säger
  • Bevabus

HAHAHAHA jag satt och kollade på den scenen typ 5 gr nu ikväll för att den är så bra
    Ja åh va Steve är grym!

BooBoo skrev 2009-12-01 00:17:09 följande:
    Bästa scenen.. I'm leeeeaving on a jetplan.. don't know when I get back again.. Leeeeaving Stevie är SÅ bra
  • Bevabus

Natti ögonbryn

Ogabinne skrev 2009-12-01 00:18:14 följande:
    Nu knoppar jag! Natti natti allesammans!!!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael