Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

va fan gör du där o gräver?

BooBoo skrev 2009-12-01 16:03:06 följande:
    usch.. Jag kom åt BBs anal
  • Bevabus

hahahaha fy

BooBoo skrev 2009-12-01 16:06:43 följande:
    BB var så gosig så jag lyfte upp han.. Han hade svansen i vädret. O huxflux så kom mitt finger på hans bullfitteanal, haha!O jag som är störd var ju tvungen att lukta på fingret, hahaha
  • Bevabus

ja kommer sakna henne, även fast hon inte stuckit än..

BooBoo skrev 2009-12-01 16:07:35 följande:
    Ah! Ok! På så vis... Babysis are moving... far far away..Min är oxo far away...
  • Bevabus

tror det var typ Luleå eller nåt..

BooBoo skrev 2009-12-01 18:23:44 följande:
    Vart pyser hon?
  • Bevabus

Det var konstigt att han tackade som att priset var till honom. Det är nog mera avundsjuka bakom Jermaine än vad man trott tyvärr.
    Men resten av talet tycker jag inte var så dåligt. Han nämnde ju trots allt mycket om Michael och liknande saker som han själv skulle ha tagit med i ett tal.

Ogabinne skrev 2009-12-01 19:49:46 följande:
    Michael vann 4 av 5 awards på AMA förra veckan. Jermaine tog emot priserna åt honom, komma in hans tacktal. Var priserna till Michael eller Jermaine kan man ju undra. Och hur kommer det sig att han tackar klädmärket som gav kläder till hans familj för kvällen, och tackar sin egen familj, sina barn, men Prince, Paris och Blanket nämns inte ett ljud om!

Jermaine för att du åtminstone tog 10 sekunder av ditt långa tal till att nämna Michael, det var ödmjukt av dig... vilken stropp!
  • Bevabus

Det där han sa om Jackson 5 tror jag handlade om MJ en del dock. Det var ju det som satte fart på hans karriär (trots att jermaine också var med där).
    Nej inte tycker jag det var ett bra tal inte. Konstigt också att han tackade sina egna barn. Men han tog iaf med det viktigaste med MJ, hans budskap. Så länge han nämner det så är jag nöjd, för det spelar ingen roll hur många priser Jermaine får ta emot för sin bror. Han kommer aldrig bli lika stor som MJ även fast han säkert försöker nu och han kommer aldrig bli uppskattad lika mycket av publiken som MJ.

Ogabinne skrev 2009-12-01 19:58:04 följande:
    I slutet valde han att nämna några ord om michael, efter att han tackat klädbolaget, familjen, hans egna familj, nån som hjälpte jackson 5, SEN några ord om MJ, men MJs barn fick inte vara med i talet, men hans egna fick. Och JAG vill tacka, och så vill JAG tacka, JAG vill också tacka. Nej, jag tyckte det var ett uselt tal.
  • Bevabus

nej alla jävlar återuppstår ju hela tiden

BooBoo skrev 2009-12-01 20:52:14 följande:
    Can I just say something.. INGEN DÖR I DAYS!!
  • Bevabus

BooBoo - So soon?
    Jaja tråkmåns, jag får väl sitta här och underhålla alla de andra själv då

• Bevabus

det var ett skämt brooke

Brooke skrev 2009-12-01 21:15:35 följande:
    Det där med att dem uppstod var för att Tony Demira(stavniNG?) hade kidnappat dem till en Ö som ingen kunde ta sig till eller ta sig från men dem lyckades.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael