• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-04 00:15:55 följande:
    Jag frågade om du hade sett den och du svarade:"nej jag ha rinte sett den. Och det kommer jag inte göra heller.. "Så jo du sa visst att du inte skulle se den Den går på tv med jämna mellanrum.
    jaså gör den? :O okej, då får jag hålla ögonen öppna så kanske man ska se den då om du nu säger att den är så bra..
    Men jag vet faktiskt inte om jag har sett den eller inte, den va väl ifrån 2001 va?
    Kan ha sett den men jag vet faktiskt inte.. får la se den någongång så får man se på den vägen om man känner igen den eller inte, men jag har inget minne av att jag har sett den faktiskt. Men kände igen där två killar står och diskuterar att ena av den ska gå på något så han ramlar ner för trappen så kommer det en dam och trampar på den och åker ner.. Men jag kan tänka på en annan film men jag vet inte.. Kan inte säga något mer om detta eftersom jag inte vet om jag har sett den så nu slutar vi..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-12-04 12:17:09 följande:
    Godmorgon!  YES godmorgon!  What a night.. Oh such a night.. Fick jag till lite Elvis där nu Anyway! Puma och jag har inte sovit mkt. Puma har vaknat typ var 15.e min o velat dricka vatten. MASSA vatten... Runt 9 fick jag i henne välling och alvdedon. Hon har oxo börjat rata alvedon nu. Fram med supparna! Kl 9 somnadejag o Puma om.. Puma sover än.. Stackars! Jag känner av halsont.. Inge mer än så.. Få se om jag blir suuukare än så..Läsa ikapp nu..
    aw stackars liten =(
    BooBoo skrev 2009-12-04 12:21:20 följande:
    Är inte Bönan typ.. Normal i den filmen? Var så länge sen jag såg den så jag minns inte..
    Han jobbar som butiksbiträde där dem har smycken.
  • Brooke

grr vad jag blev sur på min far och hantverkarna som varit här i två dagar. BLÄ på den..
    Dem förstörde min dag genom att pappa ringer 7:30 och säger att JAG måste gå upp och öppna i källaren så att hantverkarna kan byta dörr i källaren. VILKA jävla hantverkare kommer klockan HALV ÅTTA och ska borra och ha sig? Jag blev skit irriterad, det var nära att jag gick upp då, men eftersom jag blev yr och sådant så låg jag kvar i sängen för att se om jag skulle bli bättre.
    Varför skulle dem inte kunna ha kommit runt halv nio då hade jag fan i mig inte klagat ett dugg, men när dem kommer halv åtta så får jag bli sur.
    När pappa ringde så vaknade jag yrvaken och fundera vad det var frågan om. Jag trodde jag låg och drömde om att pappa ringde och sådant men sådan tur hade jag inte, jag gick upp och öppnade hellsikes dörren och sedan så börjar dem borra och ha sig.. Det slutade någongång runt 10-11. Så jag åkte aldrig in till skolan eftersom jag var så sjukt trött och skit.

Om pappa hade talat om för mig att dem kommer runt halv åtta då hade jag inte gått och lagt mig så himla sent som jag gjorde, då hade jag gått och lagt mig innan 12. Men men...

Jag skrev ett sms till mamma i natt innan jag somnade och frågade om hon ville köpa mitt presentkort på guldfynd och det ville hon =) Så snart har jag 1000 :P , min mormor köper alltid ett presentkort på guldfynd och dylikt och jag använder knappt några smycken...

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-12-04 20:46:31 följande:
    Han har visst vart med i Bröderna Lejonhjärta. Men den har jag inte sett.. Bara snuttar
    Bevabus skrev 2009-12-04 20:44:24 följande:
    namnet känns bekant...vem spelar han? vad är han känd för?
    Per Oskarsson är ju han som spelar Orvar som sitter fast i katlagrottan, som sedan leder en strid mot telgils män..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael