• mona83

All we want for Christmas is Michael

Jag har den här tunikan, men två rader med paljetter gick sönder första gången jag använde den. Hade ni försökt lagat dom två raderna eller hade ni tagit bort paljetterna helt?

Jag är både inne på att laga det lite snyggt, men samtidigt så funderar jag på att ta bort alla paljetter. Inte så snyggt om det går sönder igen när man har den på sig.
    Tänkte ha den på mig på ålandsresa den 10de jan bla...

www.cellbes.se/Product/041674&sortDirection=Ascending&mid=2267&oc=002

• mona83
    Brooke skrev 2009-12-08 22:49:44 följande:
    Har Kevin oxå gjort illa sig? I samband med Dave?
    Ja dom gjodre sig illa samtidigt, men jag tror hans fot har läkt redan. Man har inte sett att han har ont i den iaf
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-08 22:54:23 följande:
    går det att ta bort dem utan att det blir fult? Men jag skulle nog försöka behålla den kvar.. DAVE gick vidare =) JAAA KEVIN gick vidare :P Jippi
    Dom är dit sydda med nån genomskinlig tråd, liknande fisklina. Så det tror jag ska gå. Men jag kan ju testa att laga först. Tänkte ha den på julafton med, hos barnens farmor och farfar.
    Hoppas på att barnens pappa är där och ser vad han förlorat för böna
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-08 22:54:23 följande:
    går det att ta bort dem utan att det blir fult? Men jag skulle nog försöka behålla den kvar.. DAVE gick vidare =) JAAA KEVIN gick vidare :P Jippi
    Jag har kollat nogrannare nu och det skulle inte synas om man tog bort dom. Men som sagt, jag ska testa och laga. Behöver ju inte gå sönder igen. Kankse bara dåligt sytt just där.
  • mona83

Nej nu ska jag ta och lägga mig, snart torsdag.
    Wiee. Då är dagis stängt. Men sen är det fredag och det ser jag inte fram emot. Lucia morron då, börjar halv 8. Så halv 6 måste vi gå upp tidigast. Men jag VÄGRAR tvinga upp barnen då, så vi sover till kl 6 .

• mona83
    Brooke skrev 2009-12-08 23:01:57 följande:
    Mona visste du at Gordon haft det ihop det med en svensk? Det står att "han kunde ha bott i Stockholm idag. Men gordon Ramsay dumpades av svenska tjejen."
    Nej det visste jag inte, var hon en av dessa tjejer han varit otrogen med eller?
  • mona83

Haha ja i sthlm kan han ju öppna en retsurang, där bor det ju rikt folk som har råd att käka hos honom

• mona83

Ne nu säger jag go natt, fortsätta diskutera med min vän om kareoke på ålandbåten.
    Billie Jean dansen la jag ner. Klarar inte fotarbetet i Billie Jean så bra. Ser så lätt ut men så ska man komma på hur han gör oxå :-/

• mona83
    Brooke skrev 2009-12-08 23:55:47 följande:
    :O skulle inte du sova?
    Jopp,men jag fick en brainstorm över mig när jag lagt mig
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael