• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-09 20:47:34 följande:
    Jasså.. Hm.. Men den affären ahr vi inte här..
    Hade inte vi heller förut. Har vi fått nu sen i somras....
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-09 20:56:50 följande:
    Bara att sätta sprätt på barnbidraget
    Precis, det gör ju inget att ungarna och jag får banta ett par dagar. Ungarna har ju ändå välling hemma, så 2 ggr om dagen får dom nått i magen
    Tobias får ju mat på dagis ett par dagar till
    Så ja... vad tusan, bara att slå till
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-09 21:03:27 följande:
    hur mkt vägde den sa dem?? :O Jag hörde pouns men hörde inte, sa dem hur mkt den kostade??
    200 £ kostar den.... Är det euro eller?
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-09 21:19:34 följande:
    det blir för att vara exakt 2313,50 kr..
    Det betalar man ju utan problem
  • mona83

Verkar ju vara skit svårt att få tag i ett par skor nu som inte är kängor och inte är snor dyra .
    Mina puma läcker in vatten när jag är ute och går. Jag vägrar att lägga 900-1000 kr på ett par skor.
    Jag vill ha skorea nu....

• mona83

Nehej man ska nog kanske gå och lägga sig... Vart så sent natten som var

Go natt

• mona83
    Brooke skrev 2009-12-09 21:48:06 följande:
    Jo men eller hur..

Gå till Stadium eller liknande.. Dem är inte så där jättedyra.. Köpte mina Nike skor för 700 tror ja..

gonatt ska oxå gå å lägga mej snart.. ska upp runt 8:00
    Har tyvärr inte stadium här, 6 mil till närmsta stadium affär.

Kollade lite på teamsportia på nätet, ska finnas typ puma skor för 600. Fanns nått adidas par som kostade lite mindre. Men det fanns inte så många skor på varken intersports eller sportias sida på nätet så jag får nog ta och kolla på stan istället....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-09 22:45:40 följande:
    AAAAAAAA IIIIIIIIIIIII OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Min order är levererad och kommer i morgon!!!! IIIIIIIIIIIIHHHHHHHH!!!!*väcker alla som gått och lagt dig med glädjetjuuuuut!!!!!*
    Åh tusan var det det jag hörde igår kväll efter att jag somnat, tyckte väl att jag hörde datorn

Men skämt å sido vaknade jag faktikst av att datorn plinga till i natt, den var på i morse när jag vaknade trots att locket var stängt.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael