Inlägg från: Ikka |Visa alla inlägg
  • Ikka

Svara JA eller NEJ

Ja, här kommer jag bo tills nån släpar mig ut om x antal många år....;)

Har du en trädgård?

• Ikka

Ja, över det mesta - men ett humör är ju långt ifrån statiskt. Men om glad är kopplad till att överlag må bra, så gör jag det i mångt och mycket och allt som oftast. Men har en del berg- och dalbana i ryggsäcken och i vissa avseenden ännu, men inte så att jag känner mig konstant ledsen/nere - har för mkt gott i livet för att ha rum för det...

Känner du dig ofta ensam?

• Ikka
    Sadie skrev 2013-05-06 09:43:27 följande:
    Ja, alltid.

Har du gått till en psykolog någon gång?
    Ja, eller skolkuratorn några ggr i högstadiet samt psykolog via skolan när jag var yngre ändå i samband med att min pappa tog livet av sig....
    Terapi ihop med mina syskon, samt några ggr själv som vuxen i och med familjesituationen på olika sätt....

Har du hunnit sitta ute i solskenet i dag (om solen lyser där du är)?

• Ikka
    GreatMaffian skrev 2013-05-07 21:00:03 följande:
    Nej, top & hipster on Skrattande
    Har du en matta i sovrummet?
    Ja.

Lägger du mer pengar på inredning än kläder?
  • Ikka
    stjärnmamman skrev 2013-05-08 08:53:53 följande:
    Nej, varför skulle jag?

Är du lycklig i ditt förhållande?
    Ja, det är jag.

Längtar du efter någon just nu?
  • Ikka

Ja, självklart - dessvärre är det stor okunnighet runtom som gjort att det förknippas med galenskap och att feminism handlar om att endast höja kvinnan och att hon är mer värd än mannen (givetvis finns det fanatiker och extremister även inom femnism). Feminism handlar i grund och botten om jämställdhet i samhället, mellan man och kvinna - så självklart är det något bra att vara för feminism.

Anser du att du har allt du behöver? (skillnad emot allt man vill ha...?...) ;)

• Ikka

Nej. (Men funderat på om, hur jag skulle vara annorlunda om jag var av motsatt kön däremot - samhället, hur kön skapas osv som snurrat ihop med de tankarna)....

Har du medvetet lurat någon på pengar någon gång?

• Ikka

Ja - det är en skön genre tycker jag, lite somrigt, avslappnat (jag är för övrigt relativt mkt allätare gällande musik)

Har du kunnat gå sommarklätt i dag (bara ben och armar)?

• Ikka
    jenniebergstrom skrev 2013-05-19 18:54:21 följande:
    Nej

Önskar du att du hade mer semester i sommar än du planerat (eller inte planerat)?
    Både ja och nej - kan ju lägga till lite extra semester efter juli som är då jag har den planerade semestern om jag känner och vill (har 30 dagar att ta ut, 10 kvar efter sommarsemestern är avklarad p.g.a jobbyte i aug förra året som blev till sparade dagar)....

Har du läst någon bra bok det senaste?

Svar på tråden Svara JA eller NEJ