Svara JA eller NEJ
Ja, här kommer jag bo tills nån släpar mig ut om x antal många år....;)
Har du en trädgård?
Ja, här kommer jag bo tills nån släpar mig ut om x antal många år....;)
Har du en trädgård?
Ja, över det mesta - men ett humör är ju långt ifrån statiskt. Men om glad är kopplad till att överlag må bra, så gör jag det i mångt och mycket och allt som oftast. Men har en del berg- och dalbana i ryggsäcken och i vissa avseenden ännu, men inte så att jag känner mig konstant ledsen/nere - har för mkt gott i livet för att ha rum för det...
Känner du dig ofta ensam?

Ja, självklart - dessvärre är det stor okunnighet runtom som gjort att det förknippas med galenskap och att feminism handlar om att endast höja kvinnan och att hon är mer värd än mannen (givetvis finns det fanatiker och extremister även inom femnism). Feminism handlar i grund och botten om jämställdhet i samhället, mellan man och kvinna - så självklart är det något bra att vara för feminism.
Anser du att du har allt du behöver? (skillnad emot allt man vill ha...?...) ;)
Nej.
Har du varit ute i dag?
Nej. (Men funderat på om, hur jag skulle vara annorlunda om jag var av motsatt kön däremot - samhället, hur kön skapas osv som snurrat ihop med de tankarna)....
Har du medvetet lurat någon på pengar någon gång?
Ja - det är en skön genre tycker jag, lite somrigt, avslappnat (jag är för övrigt relativt mkt allätare gällande musik)
Har du kunnat gå sommarklätt i dag (bara ben och armar)?