Inlägg från: Ikka |Visa alla inlägg
  • Ikka

Svara JA eller NEJ

Nej, blir korvstroganoff här i dag - om en stund....

Har du någon favoriträtt?

• Ikka

maggank: Ingen ja- eller nej-fråga....

Svaret på din fråga blir för mig: Inget som i nuläget är planerat, dyker kanske upp något längs vägen...

Är du allergisk emot pollen?

• Ikka

Ja! =D  (Brukar få det varje år, men den här summan överträffade tidigare år)....

Bor du nära Ullared (Gekås)?

• Ikka
    Violafrojd skrev 2013-06-06 09:35:18 följande:
    Haha nä har aldrig sett den bilden.
    Tycker du att "extremist kristna" är konstiga/jobbiga/töntiga?
    Jag får nog säga JA med en förklaring - inte töntiga eller jobbiga. Däremot så förefaller extremister för mig, oavsett det är kristna såna eller inte, som rätt konstiga/märkliga typer enligt mig, för att inte tala om hur fort den konstigheten kan slå över till farlighet. De har ju GUD bakom sig, enligt dem själva, i allt de gör - vilken vanlig, dödlig, icke-extremist kan sätta sig upp emot det liksom?
    Men djupt troende säger jag inget om alls, tycker det är härligt hur mkt tro och hopp kan bygga upp hos en människa - jag talar bara om de som slår över till extremister...

Tror du på återuppståndelsen?

• Ikka

Ja, lite småturer blir det under semestern - inom landet....

Ska du se Håkan Hellström i morgon?

• Ikka

stjärnmamman: Ja, det hade jag väl kunnat göra om det visade sig att vi bodde nära varandra och det var öppet i nån affär....;)... Men just nu: Nej, inte ens om jag velat! =P

Marie-anne: Ja, aningens. Blir inte så jättebrun oavsett väder, har inte det pigmentet riktigt...

Tycker du om serien The Walking Dead?

• Ikka

Varken ja eller nej - har inte en aning om vem du är....=P

Ska du lägga dig strax? (Det ska jag, borde redan gjort det....)

Svar på tråden Svara JA eller NEJ