Svara JA eller NEJ
Nej, det gör den inte.
Här är en bra länk för de som vill veta vad det är man pratar om när man säger mödomshinna....
www.umo.se/Kroppen/Tjejers-underliv/Finns-modomshinnan/
Såg du någon film i går?
Nej, det gör den inte.
Här är en bra länk för de som vill veta vad det är man pratar om när man säger mödomshinna....
www.umo.se/Kroppen/Tjejers-underliv/Finns-modomshinnan/
Såg du någon film i går?
Nej.
Har du varit på något bröllop i år?
Ja. Tyvärr. =(
Brukar du läsa tidningen på morgonen?
Nej. Men jag tycker det är väldigt fascinerande med språk så hade gärna lärt mig fler språk än de jag kan/har inblick i.
Har du arbetat mer än 12 timmar i dag?
Nej.
Har du arbetat sent i dag (eller kanske ännu arbetar)?
Oj, svårt att ställa mig helt till det. Jag är höjdrädd. Men jag hade nog kunnat tänka mig att göra det - finns tillfällen då jag hade kunnat göra det utan betalning med.
Så jag svarar väl JA på frågan helt enkelt...;)
Har du hunnit åka på någon höstförkylning än?
(Min gav sig rejält tillkänna i söndags kväll, 1/9 - ironiskt och tråkigt sätt att bli påmind om att nu är det höst).
Hmm, nej, inte utan att kolla recept iaf...;)
Har aldrig provat!
Lyser solen där du är? (Det gör den i massor här, måste orka mig ut på en liten promenad åtminstone)
Inte mer än att jag hoppas att allting ska gå väl med graviditet och förlossning osv - som jag så klart hoppas oavsett vem som är gravid.
Vet du vad "ruvare" betyder?
Nej.
Tycker du om hösten?
Ja. Smart kan man vara på många sätt och vis och jag anser mig smart inom ett flertal olika kategorier. Precis som jag anser att alla människor har något/några område där de briljerar och är smarta. För mig ligger smartheten inom bl.a dessa kategorier: socialt, empatiskt, språkligt/skriftligt, väl uppbyggt minne för detaljer, siffror etc, ganska allmänbildad.... - slutar skrivandet där med risk för att helt bryta emot jante-lagen...;)
Vet du vad IVF står för? (Utan att googla)