Inlägg från: Ikka |Visa alla inlägg
  • Ikka

Nej. Men jag tycker det är väldigt fascinerande med språk så hade gärna lärt mig fler språk än de jag kan/har inblick i.

Har du arbetat mer än 12 timmar i dag?

• Ikka

Oj, svårt att ställa mig helt till det. Jag är höjdrädd. Men jag hade nog kunnat tänka mig att göra det - finns tillfällen då jag hade kunnat göra det utan betalning med.
    Så jag svarar väl JA på frågan helt enkelt...;)

Har du hunnit åka på någon höstförkylning än?
    (Min gav sig rejält tillkänna i söndags kväll, 1/9 - ironiskt och tråkigt sätt att bli påmind om att nu är det höst).

• Ikka

Hmm, nej, inte utan att kolla recept iaf...;)
    Har aldrig provat!

Lyser solen där du är? (Det gör den i massor här, måste orka mig ut på en liten promenad åtminstone)

• Ikka

Inte mer än att jag hoppas att allting ska gå väl med graviditet och förlossning osv - som jag så klart hoppas oavsett vem som är gravid.

Vet du vad "ruvare" betyder?

• Ikka

Ja. Smart kan man vara på många sätt och vis och jag anser mig smart inom ett flertal olika kategorier. Precis som jag anser att alla människor har något/några område där de briljerar och är smarta. För mig ligger smartheten inom bl.a dessa kategorier: socialt, empatiskt, språkligt/skriftligt, väl uppbyggt minne för detaljer, siffror etc, ganska allmänbildad.... - slutar skrivandet där med risk för att helt bryta emot jante-lagen...;)

Vet du vad IVF står för? (Utan att googla)

Svar på tråden Svara JA eller NEJ