fettsuga venusberget
idag tog jag steget jag ville ta redan för 10år sen.. jag bad min bm om hjälp att få läkartid/remiss till fettsugning av mitt väldigt stora venusberg"bullfitta" så skönt att äntligen vågat... hoppas på tid snart, skulle lätt kunna åka iväg imorgon och lägga mig på op-bordet.. men såå snabbt kommer de ju inte gå såklart.. hon skulle ringa mig, men de var sent på dagen idag, så hoppas på att hon ringer upp mig imorgon om besked..
har inte kunnat prata med nån, led redan som 14åring..
var inte med på idrotten(så fick IG) kunde inte åka till badhus osv.. valde bort mkt kläder me..
så skönt om dom kan trolla bort de, kommer ju göra ont, de vet ja, har blivit snittad en gång och det var ingen dans på rosor direkt..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-17 22:05
nån som har har fettsugit venusberget, eller känner nån som har de?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-18 20:57
har kikat runt lite på olika kliniker, bland annat Estavia kliniken på läkarhuset i uppsala.. nån som har erfarenheter därifrån?? även andra ingrepp såklart..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-18 22:33
idag fick jag svar, de sjukhuset jag hör till hade inte kunskap nog för en sån op ?? husläkaren som jag var till hade skrivit att jag skulle söka privat, MEN jag mailade kirurg.avd på sjukhuset, där svarade dom att den har ju skickats vidare till ett annat sjukhus,eftersom dom inte kunde...
men hade ja inte frågat dom hade ja inte vetat att de finns hopp på annat sjukhus, att de blir längre bort gör inte mig nått..