• Anonym

fettsuga venusberget

idag tog jag steget jag ville ta redan för 10år sen.. jag bad min bm om hjälp att få läkartid/remiss till fettsugning av mitt väldigt stora venusberg"bullfitta" så skönt att äntligen vågat... hoppas på tid snart, skulle lätt kunna åka iväg imorgon och lägga mig på op-bordet.. men såå snabbt kommer de ju inte gå såklart.. hon skulle ringa mig, men de var sent på dagen idag, så hoppas på att hon ringer upp mig imorgon om besked..

har inte kunnat prata med nån, led redan som 14åring..
    var inte med på idrotten(så fick IG) kunde inte åka till badhus osv.. valde bort mkt kläder me..

så skönt om dom kan trolla bort de, kommer ju göra ont, de vet ja, har blivit snittad en gång och det var ingen dans på rosor direkt..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-17 22:05
    nån som har har fettsugit venusberget, eller känner nån som har de?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-18 20:57
    har kikat runt lite på olika kliniker, bland annat Estavia kliniken på läkarhuset i uppsala.. nån som har erfarenheter därifrån?? även andra ingrepp såklart..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-18 22:33
    idag fick jag svar, de sjukhuset jag hör till hade inte kunskap nog för en sån op ?? husläkaren som jag var till hade skrivit att jag skulle söka privat, MEN jag mailade kirurg.avd på sjukhuset, där svarade dom att den har ju skickats vidare till ett annat sjukhus,eftersom dom inte kunde...
    men hade ja inte frågat dom hade ja inte vetat att de finns hopp på annat sjukhus, att de blir längre bort gör inte mig nått..

• Svar på tråden fettsuga venusberget
  • Anonym (Mi)

skulle inte tro att det spelar någon roll om du har mens då. Men fråga självklart!!

Håller tummarna att du får träffa någon snart!!

• Anonym

Skulle du ha mens då så är det väl inte mer än att skjuta upp fettsugningen några dagar.

• slizerman

Märkligt. Ni tjejer som har stora venusberg och stora "läppar" borde ju vara glada. Det är ju det bästa som finns för mig som kille =) Så frågan är vad ni är oroliga för eg., är det andra tjejer eller vad i ligger problemet eg., eller bryr ni om de 5%:en killar som inte gillar det?

• Anonym (TS)
    slizerman skrev 2009-12-29 01:13:25 följande:
    Märkligt. Ni tjejer som har stora venusberg och stora "läppar" borde ju vara glada. Det är ju det bästa som finns för mig som kille =) Så frågan är vad ni är oroliga för eg., är det andra tjejer eller vad i ligger problemet eg., eller bryr ni om de 5%:en killar som inte gillar det?
    för min egen skull, har problem med kläder, svampinfektioner och bara tycker de känns äkligt och fult.. sen graviditeten och ks syns de ännu mer..
  • Anonym (samma sitts)

Hur har det gått med allt?

• Anonym

VA? finns det fler med mitt problem??
    Lättad och känner mig faktiskt lite glad, har känt mig som om jag haft någon missbildning, jag hatar verkligen detta problem, står varje dag och kollar in äcklet jag har, mår så fruktansvärt dåligt över det..
    Hur går det med allt?!

• Anonym (varit där)
    Anonym skrev 2011-08-03 09:04:18 följande:
    VA? finns det fler med mitt problem??
    Lättad och känner mig faktiskt lite glad, har känt mig som om jag haft någon missbildning, jag hatar verkligen detta problem, står varje dag och kollar in äcklet jag har, mår så fruktansvärt dåligt över det..
    Hur går det med allt?!
    Jodå finns fler men trodde också att jag var ensam.... Fettsög bort äcklet för 10 år sedan. Så skönt att slippa tänka på det hela tiden, Kommer ihåg att jag låg i sängen och bara drog i fettet och grät. Nu är det borta, det bästa jag gjort!
  • Anonym

Hej på er alla.

När det gäller fettsugning av venusberg ska man komma ihåg att det finns risker med själva ingreppet. Den vanligaste risken är känselbortfall. Det föreligger även en risk för infektion samt skörhet och smärta vid samlag.

Vi har en klinik i Uppsala (Salong Dolce Vita HUD OCH LASERKLINIK) där vi gör en ickekirurgisk fettreducering av venus berg med radiovågor och ultraljud. Vanligtvis krävs det 2-3 behandlingar och vi garanterar resultat. Hör gärna av er till kliniken om ni har fler frågor eller vill boka tid. MVH Maria

• Anonym (Bullen)

Finns TS kvar på FL ?! Vill ju veta hur det har gått med allt? Sitter och överväger att ta tag i mitt problem också och få det gjort.  

• Anonym

närjag läser inläggen har folk skrivit att op kostar mellan 10 15 tusen. det stämmer ju inte? vilka kliniker har ni fått detta pris. alla kliniker jag vänt mig till kostar det mellan 21 000 - 26000 kr. det tycker jag e mycket för fettsugning av venusberg

Svar på tråden fettsuga venusberget