Inlägg från: Mammassaga |Visa alla inlägg
  • Mammassaga

    Vi måste ha en ny tråd!!!

    Bra Veronica! Jag har tänkt starta en ny tråd men aldrig haft ork;)

    Jag tycker också vi får ses snart, jobbardock en himla massa men nån gång måsta vi ju träffas!:)

  • Mammassaga

    Jag är me på Kaisas ide! haha jag trodde också utan barn. men först barn sen utan låter bra för mig:)

  • Mammassaga

    Vi har köpt alla julklappar så nu är det bara julmaten kvar:) Julgodiset är bakat med.

    Känns riktigt bra. Julmat och julgran ska införskaffas i helgen sen är julen fixad för oss;)

  • Mammassaga

    Vi kommer fira här hemma ja:) dom som vill vara med oss får komma hit har vi sagt så det blir skönt!

  • Mammassaga

    TJEJER! Kan vi byta helg? Jag har fått en enda jobbhelg i januari och det är 15, 16 och 17.... hmm

  • Mammassaga

    Kör det 16:e så hänger jag me nästa gång;)


    Eller följer me å tar det lugnt... hmmm fast det beror på om anders vill va själv med barnen typ fredag - söndag.
  • Mammassaga

    Kajsa det e det som e grejen. På fredag e jag hemifrån 11.30.23.30 och på lördag jobbar jag 06.45 - 21.45 och söndagen kommer jag inte hem förän 23.30 igen :S så han måste vara själv heeeela långa helgen då

  • Mammassaga

    Halloj. Det verkar som om jag kan vara med, jag lovar ingeting men det verkar så. Dock bara på kvällen. Jag jobbar ju på dan så jag hoppar över dagtid.


    Men laga mat hemma hos någon eller typ köpa pizza eller nåt så behöver man inte hålla på å "dela upp" massa. Kanske hemma hos Kajsa?:) det ligger ju bra till. Sen ut på storstan:)
  • Mammassaga

    Hallå tjejer. Jag hoppar över:( anders vill inte ta hand om sina barn tydligen och jag ska jobba dag på söndag me:S

  • Mammassaga
    Det gick fint! Jag va bara lite salongsberusad;)

    Lotlas skrev 2010-01-17 20:51:21 följande:
    HUR gick det till?!
  • Mammassaga
    Jag kan!

    Nakato skrev 2010-01-18 08:10:33 följande:
    Godmorgon babes! Vad sägs ut en till sushikväll lördag den 20 feb??Hur många kan då? Ge gärna andra datum som passar er!
  • Mammassaga
    Saga har varit magsjuk!:S

    vronk skrev 2010-01-19 16:15:24 följande:
    Jag kan men anders jobbar den helgen så följer nog inte med ut ifall det blir utgång, men kanske kan typ ta en spelkväll/hemmakväll denna gång. Vore ju kul att göras som vi gjorde denna gång att träffas för lunch/fika på dan med barnen också, tror dem får super kul ihop om dem träffas lite oftare. Föresten är det några fler barn som blivit sjuka??? Rasmus har hosta och feber :(
Svar på tråden Vi måste ha en ny tråd!!!