• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Ruso
    Gillan skrev 2009-12-05 01:27:42 följande:
    Från Bildtråden underbar pekbok för små bil-galna barn, som tex min 1,5 åring!! Enbart 39.95Som jag har letat efter den där boken!! Tänkte köpa sån till min lille i julklapp men hittar den igenstans...Vet nån kanske var man kan hitta en sån utan att behöva åka 110 mil till ullared
    Enligt www.egmontkarnan.se är den utgått ur sortimentet, jag sökte på ISBN numret på nätet men hittade inte... synd jag inte visste så kunde jag köpt en till dig och skickat. Fast den väger över 600 (285*285 stor), så det är klart det kanske hade blivit lite dyrt...

När jag sökte kom detta fram:
    http://www.bokia.se/bok/9789157021199/mina-100-forsta-fordon-och-maskiner/
    ...det kan då ändå inte stämma - 300 spänn!!??

och på http://www.bokia.se/bok/9789157021199/mina-100-forsta-fordon-och-maskiner/ för 235 spänn!!

samma ISBN nummer och tittel... men dock står det att den väger 350, min väger över 680...

..jag gav 39.95 för min, känner mig nöjd
  • Helena85

Hemma från Gekås nu.. kom hem för 3 timmar sen och jag är helt slut.. hade 6 timmars bilresa hem efter 2 dagars shoppande och jag körde 3 ½ timme av dom i regn och mörker.. BLÄÄ. Men nu har jag varit där och de va verkligen en upplevelse. berättar mer när jag orkar och får se om de kommer bilder, har slagit in de mesta så att dottern inte skulle kunna se alla leksaker när vi kom hem. Nu ska jag vila mitt stackars huvud som har fått SÅÅ mycket nya intryck.

• 84Johanna

Jag ska till Ullared på Onsdag och undrar nu om:

Hoppgungor för bebisar. finns det där? Isf hur ligger dom i pris?

• lovelyangel82
    84Johanna skrev 2009-12-05 21:45:47 följande:
    Jag ska till Ullared på Onsdag och undrar nu om: Hoppgungor för bebisar. finns det där? Isf hur ligger dom i pris?
    ja de fanns de för en månads sen iaf min mamma köpte hem än till min dotter i julklapp men vet dock ej pris.. men var inte så farligt har jag för mig att hon sa
  • Angelicaa

ni som varit där nyligen, har ni nåt julklappstips till en tjej på 2½-3 år och en pojk på 1½-2 år? ska dit om ca 1 vecka å hoppas på att jag vet nåt man kan leta efter.
    var där för några månader sen å då inhandlade jag bla varsin figur från "i drömmarnas trädgård" och bilar till lillkillen...Men nu har tomten idétorka här ;)

• AochJsMamma
    Angelicaa skrev 2009-12-05 23:01:58 följande:
    ni som varit där nyligen, har ni nåt julklappstips till en tjej på 2½-3 år och en pojk på 1½-2 år? ska dit om ca 1 vecka å hoppas på att jag vet nåt man kan leta efter.var där för några månader sen å då inhandlade jag bla varsin figur från "i drömmarnas trädgård" och bilar till lillkillen...Men nu har tomten idétorka här ;)
    min kille på 15 månader ska få bl a Fischer Price garaget som jag köpte när jag var på Gekås sist. Kanske nåt för din son oxå, är ju rätt jämngamla?
  • Angelicaa
    AochJsMamma skrev 2009-12-05 23:05:21 följande:
    min kille på 15 månader ska få bl a Fischer Price garaget som jag köpte när jag var på Gekås sist. Kanske nåt för din son oxå, är ju rätt jämngamla?
    min man föreslog faktiskt ett garage för ett tag sen när du nämner det. Vad kostar ett sådant där nere? dom ligger ju iaf runt 300 å uppåt i leksakskatalogerna jag tittat i.
  • AochJsMamma
    Angelicaa skrev 2009-12-05 23:07:54 följande:
    min man föreslog faktiskt ett garage för ett tag sen när du nämner det. Vad kostar ett sådant där nere? dom ligger ju iaf runt 300 å uppåt i leksakskatalogerna jag tittat i.
    detta kostar i andra butiker mellan 599-679 kr, på gekås kostade det 379 kr
  • Helena85
    84Johanna skrev 2009-12-05 21:45:47 följande:
    Jag ska till Ullared på Onsdag och undrar nu om:Hoppgungor för bebisar. finns det där? Isf hur ligger dom i pris?
    jag köpte en nu i fredags som min dotter ska få i julklapp. hon fick prova lite o den va bra. kosta 189 kr
  • FrökenFreja
    Angelicaa skrev 2009-12-05 23:01:58 följande:
    ni som varit där nyligen, har ni nåt julklappstips till en tjej på 2½-3 år och en pojk på 1½-2 år? ska dit om ca 1 vecka å hoppas på att jag vet nåt man kan leta efter.var där för några månader sen å då inhandlade jag bla varsin figur från "i drömmarnas trädgård" och bilar till lillkillen...Men nu har tomten idétorka här ;)
    Jag har köpt PlayDoh till min dotter som är 2 år, med kavlar och formar och sånt. Kan ju kanske passa båda dina barn?
Svar på tråden Gekås vol 13