• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Peak

satt och läste chatten med Boris på kanal 5 och fick en toppenidé - jag har nu beställt hem ett presentkort som jag ska ladda och ge mamma i julklapp! Jag gillar Ullared, men hon gör det ännu lite mer *nöjd*

• Snakis

Är det någon som har koll på vad pulkor kostar på Ullared? Både bebisvarianten och den "vanliga"..

Tack!

• Ekorrfamiljen
    Skytten75 skrev 2009-12-08 10:36:40 följande:
    Tanterna från GBG är för goa i programmet!
    Ja, dom är ju för härliga! *småkär i hon med rollatorn*

Boris är ju också en riktigt mysig människa. Jag fick en bra bild av honom redan genom deras Ulla-magasin, men nu tycker jag att han verkar ännu trevligare!

Nån jag inte gillade i programmet var ju Mattiaz eller vad han heter. Han är alldeles för överdriven, divig och jobbig. Som en fjortisbrud gånger 100. Usch och fy!!
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • littlemisstrouble
    MiaP skrev 2009-12-08 06:08:53 följande:
    Och jag som älskar Ullared känner att jag aldrig mer vill sätta min fot där när jag sett programmet, haha!
    Hahaha
    Planering är a och o......
  • Ananaspaj

Ska dit på söndag, på Luciadagen...hur brukar det vara då??

• ramone1
    Peak skrev 2009-12-08 12:06:07 följande:
    satt och läste chatten med Boris på kanal 5 och fick en toppenidé - jag har nu beställt hem ett presentkort som jag ska ladda och ge mamma i julklapp! Jag gillar Ullared, men hon gör det ännu lite mer *nöjd*
    jag har fått ett presentkort på gekås, det bästa som går å få
  • Åttiosjua

När min sambos syster var där sist så hade hon frågat vilken tid innan jul det var bäst att åka och det var just denna kommande helgen 12-13 december. Så den 12 åker jag till ullared och inhandlar ALLA julklappar och förmodligen andra bra och ha saker till mig själv också :)

• Ananaspaj

Tack åttiosjua, låter toppen!

• Åttiosjua

Vsg Ananaspaj :) Någon som har förslag på julklapp åt min 26 åriga sambo som inte vet vad han önskar sig och jag har tröttnat på att köpa presentkort av divese slag.

• Ananaspaj

Ska det vara från Gekås?

Annars:
    En klocka, Ur&Penn brukar ha bra priser.
    En Tatoo
    En dvd-samling av något han gillar.
    Halsduk/Hanskar..
    Ett halssmycke med ditt namn ingraverat, finns många fina.
    Bok
    Lukta gott
    Bio och Mat Du bjuder..
    En ballongtur
    ...........

Svar på tråden Gekås vol 13