• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Åttiosjua

Ananaspaj: Ja det är tänkt att alla klappar ska inhandlas på ullared även sambons. Jo tänkte med på dvd-samling. Örnen vet jag att han gillar, har dom 2 som finns, kan ju hoppas det kommit ut en till :)

• Lantani

Jag vet inte heller vad jag ska ge sambons i julklapp, men något blir det på gåskås när vi ska dit på fredag. Blir bara något litet denna julen har vi bestämt.

• Åttiosjua

Tycker det är svårt med julklappar oavsett vem det är till. Därför är ullared superbra för där har dom allt och jag kommer garanterat hitta något till alla :)

• minisens

Vi va där i fredags kom in vid 10 & de va mycke folk inne i butiken framför allt vid leksaker & barnkläder kom varken fram eller bakåt med kundvagnen vissa gånger tröttnade rejält & vi hittade ett bra ställe där vi ställde våra vagnar tog en kundkorg & gick runt istället.....Fick tag ialla leksaker som jag skulle ha & nästan alla kläder till dottern utan pepparkaksklänning som var slut som allt annat i luciaväg samt så va termobyxorna slut fanns bara i stl xs & s & de skulle inte få in nå mer heller orkade inte ens gå på nedre plan eller kolla efter kläder åt mig så nästa gång jag åker ska de fan va folktomt när är de bästa att åka på våren??

Men annars va de helt underbart slutsumman hamnade på 3500:- & de va ingen kö in på Ge-kås & inga köer i kassan heller såå de va skönt men som sagt leksaksavd va hysterisk......men jag är supernöjd för alla julklappar är klara & billigt vart de ;)

• ramone1
    minisens skrev 2009-12-08 22:26:16 följande:
    Vi va där i fredags kom in vid 10 & de va mycke folk inne i butiken framför allt vid leksaker & barnkläder kom varken fram eller bakåt med kundvagnen vissa gånger tröttnade rejält & vi hittade ett bra ställe där vi ställde våra vagnar tog en kundkorg & gick runt istället.....Fick tag ialla leksaker som jag skulle ha & nästan alla kläder till dottern utan pepparkaksklänning som var slut som allt annat i luciaväg samt så va termobyxorna slut fanns bara i stl xs & s & de skulle inte få in nå mer heller orkade inte ens gå på nedre plan eller kolla efter kläder åt mig så nästa gång jag åker ska de fan va folktomt när är de bästa att åka på våren?? Men annars va de helt underbart slutsumman hamnade på 3500:- & de va ingen kö in på Ge-kås & inga köer i kassan heller såå de va skönt men som sagt leksaksavd va hysterisk......men jag är supernöjd för alla julklappar är klara & billigt vart de ;)
    skall tydligen vara lugnt februari-mars
  • Tania
    minisens skrev 2009-12-08 22:38:08 följande:
    Absolut kö!!!
    Hahaha... attans då Kommer visserligen dit kl 6 med bussen men då är det frukost först.

Men men... man ska väl uppleva köandet med antar jag
  • minisens

Ja de är väl de som är tjusningen hihi för nån vecka sen så stod de över 40 bussar på lördagen & när vi va där i fredags så va de ynka 8 :)Så varje lördag ha de vart mycke folk va man hört iaf....

Februari-Mars attans då hur är det i april???

Svar på tråden Gekås vol 13