Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Unga mödrar Danmark

någon som vet vad Michelle heter i efternamn? hon som är mamma till Victoria?

• annakohler

någon som kan efternamnet på Michelle

• annakohler

var kan man hitta avsnitt där Michelle är med hon som är mamma till victoria

vill gärna se dem

• annakohler
    Ts Mamma skrev 2010-06-01 12:10:16 följande:
    På Kanal 5 finns väl alla säsongerna?
    hittar bara säsong 10
    så därför ber jag om hjälp
  • annakohler
    Birry skrev 2010-06-01 20:34:06 följande:
    Idag var det lite mindre rörigt i Biancas vardagsrum, men sovrummet såg fortfarande ut som en knarkarkvart! Känns inte så himla trevligt tycker jag.

Sen, vad ska man säga om Peter.... För det första, vad ser tjejerna hos honom (Katerina var ju redan med i tv liksom... ) och är han så rädd för att vara ensam att han tar första bästa som råkar gå förbi? Stackars barn som måste hänga med i alla svängar (och det gäller för de flesta av dessa unga föräldrar man få se, som har ny kille/tjej varannan månad).

Sen om tvillingmammans kille varit normalt funtad kunde de ju haft sonen hemma när pappan var hemma åtminstonde och ta hand om ett barn var, men han verkar inte ta i barnen med tång ens... *morr*
    tycker du följer det programmet ganska dåligt tvillingpojken skulle vara isolerad ifrån sin syster,,,det betyder att han inte fick vistas i hemmet eftersom izabella vistas där....
  • annakohler

mina favoriter i unga mödrar är Stine Hesselholdt som har dottern izabella, och pojkvännen benno

jag vet redan vad dem får för kön på andra barnet

• annakohler
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-02 10:30:40 följande:
    annakohler och Ts mamma - kan ni vara snälla och inte avslöja nåt! jag vill se det på tv istället och det är nog många som håller med mig...
    här på tråden får man väl skriva fritt kan inte rå för att stine är min vän på facebook...men många här inne skriver ju så elaka saker om stine så därför ska väl inte mina grejer om stine påverka er....

den foglossning hon har har jag med haft så
    jag är ganska lik henne faktiskt det säger min sambo med
  • annakohler

jag stannar här det är en fri tråd så ni kan inget göra faktiskt.....kommer alltid tala fritt

• annakohler

öhhh varför skulle jag tröttna

jag tycker ni är elaka som hugger på en tjej (stine) som inte kan försvara sig

Svar på tråden Unga mödrar Danmark