Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Unga mödrar Danmark

jo han jobbar på jylland

• annakohler
    miamisan skrev 2010-06-11 13:44:16 följande:
    Det heter inte PÅ Jylland, utan I Jylland, eftersom det inte är en ö. Det tillhör fastlandet som hänger ihop med Tyskland.

Men alla svenskar säger fel. Stör mig på det...
    ♥ Tristan 080118 ♥ Mathilde 091119 ♥
    hihi feö kan man väl säga utan att störa dig på det,, även i själva serien säger dem på jylland så kan dem så kan jag
  • annakohler
    hysteria skrev 2010-06-11 15:23:33 följande:
    var det hon som skällde på Melissa när hon kallade joshua
    för "bollen"?

Vad har hänt med Rebeccas (Rebecza) fula stavning?
    som jag har tidigare skrivit så stavas namnet Rebecza på det viset jag skriver
  • annakohler
    sasssyy skrev 2010-06-11 17:55:35 följande:
    då borde det ju uttalas rebecksa enligt konstens alla regler.. konstiga stavningar har man ju sett men ett z har inget annat uttal än ett s-liknande ljud... inte i något språk så vitt jag känner till och jag har trots allt en lingvistisk bakgrund.. känns lite trash.-varning när man stavar namnet så udda som det bara går.....utan någon som helst funktion mer än förvirring..
    inte mina problem tyvärr men hon stavas så och uttalar det på samma vis som rebecka
  • annakohler
    sasssyy skrev 2010-06-11 18:35:35 följande:
    nej det har jag heller inte påstått.. bara att jag tycker stavningen är urfjantig...
    ja det tycker jag med faktiskt....mycket finare med rebecca
  • annakohler
    hysteria skrev 2010-06-11 19:51:27 följande:
    Precis som kidsen i UM. Av nån anledning är barnen i danmark inte så omtåliga som här dom behöver inte ens barnstol i bilen. Tungan ute
    det man också reagerar på är att barnen sitter framåt från födseln
  • annakohler

jag har haft lunginflammation i höstas o jag kramade o pussade min kille o barnen men ingen blev sjuk...hostade lika illa som Line. men tyckte det var dåligt av lines mamma på många vis

den där tjejen  natascha som väntar barn vad har hon för problem?? vadå påstå att det kan bli lugnare med en tjej tror hon inte att den lille kanske går efter brorsan hur han är....
    '
    hon ska vara glad att hon lyckas bli gravid...sen undrar jag om hon är ihop med sin kille för att hon älskar han eller för att enbart ha sex o föda barn lät ju nästan så eller vad tycker ni

• annakohler
    Stargirl skrev 2010-06-15 08:41:59 följande:
    Jag tror inte Stine har ngn depression. Hon får uppmärksamhet när hon mår dåligt. Hon har ju alltid ngt är det inte ätstörning så är det problem med grav osv. Hon verkar njuta av att må dåligt på ett konstigt sätt....då får hon uppmäårksamhet och ngn tycker synd om henne. Jag tror det är ett psykiskt problem hon har och inte depression.
    det är ju en läkare som har bekräftat depressionen
  • annakohler
    Stargirl skrev 2010-06-15 09:12:48 följande:
    Heheh....ja det är bara att säga till en läkare att man är olycklig och känner sig deprimerad. Så säger läkaren "du är nog deprimerad"  Hon vill ju ha sjukdomar så folk ska tycka synd om henne. Det är en helt egen sjukdom i sig. Kallas hypokondri.
    nej jag tror inte hon är sån varför skulle hon...jag led utav förlossningsdepression första o andra gången med så därför tror jag inte att hon spelar för ätstörningar har jag med haft
  • annakohler

är det någon som vet vad den vagnen stine o benno har till barnen vad den heter tyckte mer den såg farlig ut hjulen verkade ju vilja åk åt andra håll än vad den skulle var det några fler som såg det

Svar på tråden Unga mödrar Danmark