Nifelheim skrev 2010-06-16 19:18:42 följande:
Oj oj oj. Jag som var så ledsen över att säsongen skulle ta slut nu är efter kvällens avsnitt skitglad över det. Jag har ALDRIG under hela den tid jag följt Unga mödrar blivit så arg och ledsen om vartannat.
Varken Natasja, Majas mamma, Malou Stella eller Hannah borde få ha barn över huvud taget. ALL den respekt och beundran jag fått för Hannah försvann fullständigt ikväll. Tyckte att det åtminstone var bra att hon skaffat en tjej som skulle passa Cicilaya, tills jag såg att barnvakten OCKSÅ satt och drack shots. Usch och fy.
Jäkla skitprogram..
Stine tycker jag väldigt synd om. Hon verkar sååå ensam, och det blir nog en väldigt tung roll för hennes dotter att agera både barn och kompis.

Line tyckte jag också synd om, hon såg ut att ha det så jobbigt, och jag minns själv hur det var att få sitt barn bortryckt och "ivägfört" utan att veta vad som händer osv.
skämtar ni satt barnflickan med o drack?? det missade jag...ja stine tycker jag verkligen synd om för iddag fick man se att hon verkligen inte har någrra vänner alls o umgås med....men det var i alla fall en modemedveeten dotter hahaha,,söt