Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Unga mödrar Danmark

kanon då blir man inte ledsen att säsong 10 'är snart slut, om dem nu ska visa repris på andra säsonger vad jag har hört ska säsong 11 visas i höst eller så ska norska mammorna komma tillbaka så vi får snart starta en sån tråd med

• annakohler
    Nifelheim skrev 2010-06-16 19:18:42 följande:
    Oj oj oj. Jag som var så ledsen över att säsongen skulle ta slut nu är efter kvällens avsnitt skitglad över det. Jag har ALDRIG under hela den tid jag följt Unga mödrar blivit så arg och ledsen om vartannat.

Varken Natasja, Majas mamma, Malou Stella eller Hannah borde få ha barn över huvud taget. ALL den respekt och beundran jag fått för Hannah försvann fullständigt ikväll. Tyckte att det åtminstone var bra att hon skaffat en tjej som skulle passa Cicilaya, tills jag såg att barnvakten OCKSÅ satt och drack shots. Usch och fy. Gråter

Jäkla skitprogram..

Stine tycker jag väldigt synd om. Hon verkar sååå ensam, och det blir nog en väldigt tung roll för hennes dotter att agera både barn och kompis. Line tyckte jag också synd om, hon såg ut att ha det så jobbigt, och jag minns själv hur det var att få sitt barn bortryckt och "ivägfört" utan att veta vad som händer osv.
    skämtar ni satt barnflickan med o drack?? det missade jag...ja stine tycker jag verkligen synd om för iddag fick man se att hon verkligen inte har någrra vänner alls o umgås med....men det var i alla fall en modemedveeten dotter hahaha,,söt
  • annakohler
    Geiisha skrev 2010-06-16 19:55:41 följande:

Stine är min favorit, hon verkar superhärlig, mogen och en riktigt bra mamma.
    Annars gillar jag Melissa också, och Hannah (men nu vettesjutton efter dagens avsnitt).

Jag fullkomligt AVSKYR den där natasssja eller vad hon nu heter, och hennes man. De låter lillkillen dricka COLA och gnäller sen på att han är överaktiv? Ehh, ursäkta mig...? Så har han astma. Och de röker. Förmodligen är det dem som gett han astma från första början, med tanke på hennes gravidrökande. Blir så ledsen! Jag förstår inte hur man tänker när man röker som gravid eller som MAMMA till småbarn överhuvudtaget..

Nåja. 

man märkte verkligen att hon har nog kommit ur sin depression (stine) för hon var jätteglad över dottern idag....det är ju positivt
  • annakohler
    Förväntansfull0406 skrev 2010-06-16 20:06:22 följande:
    vet ni om man kan se detta sista avsnitt, jag MISSADE det helt idag!! sååå besviken!

Hon den ensamma som har en sådan gullig mamma, födde hon barn idag??

Som sagt, jag vill se avsnittet, vet ni var eller om det går på tv?
    www.kanal5.se/play
    där kan du se det
  • annakohler
    Nifelheim skrev 2010-06-16 20:35:01 följande:
    är du HELT hundra? För annars var det en tjej som var väldigt lik henne som satt i soffan brevid Hannah och drack en shot.
    var med det jag reagerade för om barnflickan drack så missade jag det...men då var det inte något skumt
  • annakohler

det kommer två avsnitt ikväll med avsnitt 29 o 30 det står både på text tv o i tv tidningen

• annakohler

såg det på internet att alla 30 avsnitt har inte visats ännu o dem två kommer ikväll missa inte.det

• annakohler
    hysteria skrev 2010-06-17 08:34:55 följande:
    Undrar om dom måste godkänna de färdiga avsnitten innan dom visas på tv? Nån som vet?
    ingen aning faktiskt....kul i alla fall att det är 2 avsnitt kvar..för det vore ju inte kul att stoppa mitt i
    men dem bör har sagt igår att det var sista programmet men det gjorde dem inte utan det enda jag hörde (i nästa avsnitt)
  • annakohler

men nu vet vii inte allt om hannah hon kan ha fått lov ifrån mödrahemmet att ha festen också. det vet vi inte alls vi får väl se ikväll vad som händer

Svar på tråden Unga mödrar Danmark