Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Unga mödrar Danmark

ellixoxo skrev 2010-06-15 10:16:17 följande:

Maja ville ju faktiskt inte vara uppe. Hon ville ligga i sängen visst grät hon lite när hon låg i sängen men seriöst har ni ens barn ni som skriver i det här forumet?

Hur vanligt är det inte att ens unge har en gnällig dag och inget fungerar? Ni dömmer jävligt hårt här...

japp jag har 2 barn så jag vet  vad jag skriver
  • annakohler
    With a devilish smile skrev 2010-06-15 10:06:37 följande:
    Natasha gjorde mig mörkrädd, att resonera som hon gör kan ju inte vara normalt & att bli så besatt av att få en flicka kan ju inte heller vara vettigt eller bra för henne .
    Stackars hennes ungar om dom ser programmet i efterhand , dom lär ju inte känna sig önskade såvida dom inte är flickor ! 
    ja natascha är verkligen inte normal
  • annakohler
    Anonyhm skrev 2010-06-15 10:54:27 följande:
    Detta försökte jag förklara för dig häromdagen. Jag satt och förklarade ingående hur media vinklar saker även i unga mödrar och du vägrade acceptera det. Hur kommer det sig att du har ändrat dig?
    det som öppnar mina ägon är detta med att folk ger sig på srine trots att vi inte vet något,,,att hon led av ätstörningar det såg man ju tydligt på kroppen, sen med depressionen det kan stämma för det syntes på hennes ansikte
  • annakohler
    Anonyhm skrev 2010-06-15 11:06:55 följande:
    Ok. Med det resonemanget behövs det alltså ingen läkare eftersom depression och ätstörningar SYNS utanpå? Är du medveten om hur många som går omkring och är deprimerade men håller uppe en grym fasad? Vet du om att ätstörningar inte innebär att man är smal? 
    men hennes revben syntess ju tydligt och jag har följt programmet det programmet där hon berättade om det så såg man ju kolla själv
  • annakohler
    Dallandra skrev 2010-06-15 11:45:14 följande:
    Jag har väldigt svårt att förstå Natasjas resonemang att hon till varje pris vill ha en tös. visst kan jag föstå att hon vill ha en tös men inte så till den grad att hon inte ens blir glad  för att bebisen var frisk och jag undrar om hon kommer att ta till sig bebisen om det är en pojke... fattar inte heller hur hon kan tycka att det är okej att skaffa massor av barn tills hon får en tös, det kan sluta med att hon står med 10 pojkar som hon egentligen inte vill

M S, M S.... vad ska hon göra med sitt liv egentligen, har hon några ambitioner överhuvudtaget??

Stackars lilla Izabell(a?) vilken hemskt eksem hon fått

Katherina och Peter ser verkligen lyckliga ut och jag hoppas att det kommer att hålla mellan dem!!! Jag förstår hennes rädsla för att skaffa fler barn med det hon har i bagaget....
    ja izabellas eksem vad beror det på?? min son har ju med eksem o det är atopiskt eksem
  • annakohler
    sasssyy skrev 2010-06-15 11:15:43 följande:
    jag har massor av vänner vars revben syns.... har de ätstörningar för det?
    ja men kolla på det programmet själva hon erkände till o med att hon var för smal vid den tidpunkten.
  • annakohler

har absolut inte sagt att alla har det för att jag ser tydligt att hon hade det...hon är fortfarande smal men nu är hon absolut naturligt smal men inte då....

vet ej vilket avsnitt det var för det vill jag kolla på igen någo som vet vilket avsnitt/program o säsong jag menar

• annakohler

Någon som minns programmet där stine sa att hon var för smal???

• annakohler

vill kolla på det programmet så är det någon som kan vara schysst o berätta vilket det var

• annakohler

Någon som kan hjälpa mig med min fråga

Svar på tråden Unga mödrar Danmark