Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Unga mödrar Danmark

sasssyy skrev 2010-06-08 16:15:28 följande:
    det är väl inget känt fel på hennes son men han var väldigt blå vid födseln.. det kan barn vara men pga det så antar jag att de håller lite extra koll på honom

Är inte de där agpar (eller vad det nu heter)-poängen i topp så ska ju barnet alltid kollas en gång i timman iaf på svenska sjukhus...min son hade ju dålig hjärtfrekvens i magen och låg vid födseln så han fick en etta.. men efter 10 min så var han uppe i en tvåa där och allt var lugnt..
    min äldsta son var med blå vid födseln han var inte långt ifrån död om ni förstår
  • annakohler

det med rebecza kanske är att hon är gravid vem vet??
    fint namn stine o benno hade valt till sonen benjamin..

• annakohler
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-08 18:14:59 följande:
    kan nån påminna mig om vem rebecka är? minnet är uselt just nu...
    rebecza är tjejen som förlorade sin dotter malou och har sonen Malick och är ihop med någon som heter jakob
  • annakohler

ja vi är en del som tror på en graviditet jag hoppas verkligen att det är att dem är gravida det är dem värda efter som hände med dottern malou

• annakohler

är det någon mer än jag som tycker att vagnarna dem använder i vissa säsonger är ganska lika dem som heter annaaxel...bara skillnaden är suffletten o att det  är en broms både fram o bak

• annakohler

såg nu på internet att dem vagnarna är ifrån polen hehe,,men efter allt negativt jag läst om dem så vill man inte har någon

skönt att stines o bennos son benjamin mår bättre, synd att han inte ville amma..men det är väl lite normalt eller efter att ha haft problem med andningen...
    och vad ska man säga om malou stella o hennes familj?? håller med någon här ovan vart är socialtjänsten för så här får man väl inte hålla på

• annakohler
    aLttjolajban skrev 2010-06-08 20:43:32 följande:
    Skrattande
    annakohler skrev 2010-06-08 19:55:57 följande:
    är det någon mer än jag som tycker att vagnarna dem använder i vissa säsonger är ganska lika dem som heter annaaxel...bara skillnaden är suffletten o att det  är en broms både fram o bak
    de säljer ju skräpvagnar som heter basson och andra superstora liggvagnar som passar tom 2 åringarSkrattande
    på en dansk barnvagnsisda kan man tom köpa barnstege till liggvagnarnaFörvånad
    ja jag har suttit o funderat vad det är för enorm vagn tvillingmamman har
  • annakohler

tyckte så synd om rebecza hur jakob behandlade henne men tror samtidigt att han är rädd som många av er redan skrivit men såg inte mycket men det lilla räckte där jag hörde han hota att göra slut om hon inte gör abort tror intee menar det tror det är rädslan som pratar

• annakohler

nej det med rebeczas graviditet är något han är rädd över tror jag men ändå en skitstövel som hotar med att göra slut om hon inte gör abort..eftersom han följde med till läkaren där hade han ett leende så lite mååste han gilla det...finns dem två avsnitten på kanal5 play nu

• annakohler
    Glasbit skrev 2010-06-09 19:34:36 följande:
    Varför skriver du rebeczas? Hon heter ju Rebecca.
    nej på facebook står det rebecza
Svar på tråden Unga mödrar Danmark