Inlägg från: AmandaBrun |Visa alla inlägg
  • AmandaBrun

Unga mödrar Danmark

Arentorpbebis skrev 2010-05-28 10:55:23 följande:
    kanske choklad ciggareter eller syfftar du på annat måntro?
    {#lang_emotions_innocent}
  • AmandaBrun
    Arentorpbebis skrev 2010-06-01 15:01:07 följande:
    Vill verkligen se hur fortsättningen går för tvillingmamman idag! att hon behövde isolera pojken från flickan pga nån sjukdom..... undrar hur de ska gå om inte hennes kille är där å hjälper till!
    Oj inlägg nummer 1600!!
    Hur känns det?

*räcker fram mikrofonen*
  • AmandaBrun
    Echidna skrev 2010-06-01 15:20:00 följande:
    Och vassa armbågar! Glöm inte dem! *visar upp blåmärken*
    Isanje skrev 2010-06-01 15:21:25 följande:
    Mmmm grattis till att du ARMBÅGADE dig till inlägg 1600. Grattis. *grön av avund*
    Bitcheeeeeeeeeeeees  

{#lang_emotions_djavulsk}
  • AmandaBrun
    Isanje skrev 2010-06-01 19:05:09 följande:
    Nagel-Christina som han har en pojk med,de hade ofta stökigt och mamman har fejk boobs sen efter det Bianca som hämtade sin nya på flygplatsen i dagens avsnitt.
  • AmandaBrun
    annakohler skrev 2010-06-02 09:30:31 följande:

mina favoriter i unga mödrar är Stine Hesselholdt som har dottern izabella, och pojkvännen benno

jag vet redan vad dem får för kön på andra barnet

Nä usch å fy för henne. Benno däremot verkar vara en ( för ) snäll kille.

Min favvo är ju inte med längre ( Nagel-Christina ) hon kanske kan träffa nån av de andra mödrarnas ex och skaffa en liten till så man får se henne igen!

Annars blir det nog Camilla med sonen Oliver och den nyfödde sonen som jag glömt namnet på!
  • AmandaBrun
    Arentorpbebis skrev 2010-06-03 15:07:31 följande:
    Jo så sa hon!, haha de var roligt när prästen sjöng å hon knappt kunde hålla sig för skratt! hade vart precis likadan
    Hur gick det med att ta inlägg nummer 1800???

*besviken*
  • AmandaBrun
    bara lilla jag skrev 2010-06-03 15:19:09 följande:
    nemen nemen det blev ju JAG!!!!!! måste tacka annakohler för  att hon piskade upp tråden lite.. Men även ett tack till hannah som har en stor del med inlägg 1800 att göra ;) tack tack
    Stort Grattis!!!Skål

*Drar ner dig på jorden igen*
  • AmandaBrun

Ok brudar I need a seriuos update!!!

Har inte kunnat se de tre senaste UM av olika anledningar. Vet att de finns på TV 5 play men skulle hemskt gärna vilja att nån vänlig själv drog de större grejjerna som hänt om nån orkar{#emotions_dlg.flower}

*väntar spänt! *

• AmandaBrun
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-08 13:00:37 följande:
    Igår fick Stine sin bebis, en liten pojke som såg väldigt blå ut när han föddes. Bennos mamma och Benno var där. Han hade bra vikt så barnmorskan tror att de tagit fel på datumet, att han inte föddes 3 veckor för tidigt.

Hanna förlorar kanske sin dotter, enligt henne själv pga av att hon bla låtit dottern ligga och skrika och för att hon håller på för mycket med sin mobil. Det är slut mellan Hanna och pojkvännen Nikki, han har varit otrogen.

Line, den 17-åriga gravida tjejen var på ultraljud. Hennes pojkvän som inte är pappan följde med efter övertalning. Bebisen var lite mindre än normalt om jag förstod det rätt.

Nån annan får gärna fylla på
    Tack så mycket.

Men är Hannas mamma sjuk??
Svar på tråden Unga mödrar Danmark