Inlägg från: livet med barn |Visa alla inlägg
  • livet med barn

Unga mödrar Danmark

C060908 skrev 2010-05-11 21:52:02 följande:
    Dom skulle varit ute förlänge sedan.. Men dom har krånglat regält dom senaste dagarna.. fattar inte varför..
    jag såg dom idag, helt knäppt att dom ska krångla
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    mamma hampus skrev 2010-05-12 10:57:36 följande:
    Jag håller med jag tycker inte heller om folk som röker när de är gravida eller om barn är i närheten..Och det stinker verkligen när man gör det inne också min mamma och syster röker men dom är alltid ute och  röker och gör uppehåll medan de har varit gravida och det tycker jag är bra..Jag själv röker inte men jag kan vara med som sällskap och prata lite men inte att jag röker själv samma gäller på fest tycker jag. Jo det jag menar med Hannas mamma var att jag tyckte att hon var väldigt smal och lite småäklig och detta långa hår.Och sedan att de delade säng och hon pussade magen och började sjunga för den och be för den..men det är vad jag tycker.. Och Camillas son Oliver tyckte bara att han såg pigg ut när han gick till toaletten det var det enda jag regerade på och sedan såg man hur hängig han var när han låg i sängen och tittade på filmen.. Vad tror ni händer mer idag då?
    håller med det där när hannas mamma höll på med magen och det.. USCH kändes lite insest nästan =/ men det är bara vad jag tycker
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn

som sagt inte direkt incest men det kändes inte helt ok att dom sov i samma "säng" och att hon höll på att gulla med hennes mage men som sagt, det är MIN åsikt inte allas

~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    AmandaBrun skrev 2010-05-12 17:13:24 följande:
    Åh vilken söt liten flicka Inge har fått. Och vad hon bara ville interagera med sin mamma såg ni vad hon försökte signalera! Tror ni att det kan va en förlossningsdepp?
    jag tänkte precis samma som du, det kanske är förlossningsdepp hon har, varför undersöker dom inte bara det? eller vet man inte i danmark att man kan ha det?
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    sasssyy skrev 2010-05-13 08:58:38 följande:
    Tydligen är det helt okej att amatördiagnostisera förlossningdepp men inte ADHD???? jag håller iaf med er.. tror att det kan vara så, är tydligen ganska vanligt bland unga mödrar..
    jag diagnoserar inte, jag sa att jag UNDRAR om det kan vara det inte att det ÄR det hon har, behöver inte vara något alls bara att hon är allmänt trött heltenkelt också
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    AmandaBrun skrev 2010-05-13 09:25:34 följande:
    Jag diagnostiserar inte heller, men funderar och blev lite fundersam över att hennes BVC-tant inte tänkti dom banorna utan bara sagt att hon måste ta sig samman.
    precis det jag tänkte =)
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    artax skrev 2010-05-20 17:33:05 följande:
    är det inte renrasiga chihuahua hon har? Jag har undrat hur hon har råd speciellt innan hon flyttade när hon var gravid värsta flådiga lägenheten och 2 chihuahua men det kanske är förklaringen då.. ;)
    jag tror det är blandning
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn

jag tycker hanna och inge borde byta, det borde komma en sån där soc tant till Inge istället, Hanna tar ju mer hand om sin dotter än Inge gjort sammanlagt med sin vad man fått se.

Var det sista avsnittet igår för säsongen? =(
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    Nyfiken gul skrev 2010-05-25 08:55:58 följande:
    ny säsong börjar ikväll!
    vad bra! :D tack
    ~ William 13/2 ~
Svar på tråden Unga mödrar Danmark