Inlägg från: livet med barn |Visa alla inlägg
  • livet med barn

Unga mödrar Danmark

Arentorpbebis skrev 2010-05-26 10:01:44 följande:
    det var allt en rinnig potatisgratäng tvillingföräldrarna hade gjort Hoppas hon får mycket hjälp så hon slipper få mer problem med maten. skulle nog kunna hända vem som helst om man fick tvillingar å man håller på med den ena å samtidigt skriker den andra! beundrar verkligen tvilling föräldrar!! Vad är så negativt med hanna då? förutom att hon röker så klart!  men de måste väl ha mer problem med soc om socialen är på henne så mycket?
    dom är däkert på henne för att hon är ung
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    emmgus skrev 2010-05-26 22:26:10 följande:
    alltså är de ingen annan som reagerade när hon tvillingmmman sa att hon stänger dörren o lägger sig o sover fyra timmar o så får dom skrika, o att dom vissa dagar bara får mat o ren blöja men får ligga i sin babysitter. Gjorde så jälka ont i mig, barnen behöver ju närhet
    håller med! stackars barn
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn

jag håller med, jag tror att det är hennes mamma som är den största orsaken till att hon får åka dit

~ William 13/2 ~
  • livet med barn

Ts mamma: håller med dig.
    när hon var singel var hon stark osv men sen hon fick kille blev hon skit mesig 

~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    AmandaBrun skrev 2010-06-02 09:44:17 följande:
    Nä usch å fy för henne. Benno däremot verkar vara en ( för ) snäll kille.

Min favvo är ju inte med längre ( Nagel-Christina ) hon kanske kan träffa nån av de andra mödrarnas ex och skaffa en liten till så man får se henne igen!

Annars blir det nog Camilla med sonen Oliver och den nyfödde sonen som jag glömt namnet på!
    var det inte en dotter hon fick? (camilla)
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    annakohler skrev 2010-06-02 09:52:39 följande:

minns inte heller vad camilla fick,  men när ska dem vara med i programmet igen då...

minns ni June?? hon har två döttrar idag.

Stine o benno får en son så ni vet om det Skrattande 

Louise och ronni minns ni dem?? dem är singlar idag,, och louise har gått ner 22kg

det här är ingen spoiler tråd!!!!!
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    bara lilla jag skrev 2010-06-02 11:54:18 följande:
    -suck- va tråkigt det är med folk som inte kan respektera en trådstart och hålla sig till det önskade syftet med tråden.. Ytterst barnsligt enligt min mening.. Men då vet vi vad annakohler har för syfte i tråden så det är ju bar att inte läsa eller kommentera hennes inlägg så kanske hon tröttnar till slut och lägger ner..
    håller med dig, tråkigt
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-02 20:41:44 följande:

jag reagerade också på det. Om jag minns rätt så torkade hon av den lite på sina byxor men det tar väl knappast bort all skit (bokstavligt talat??) som hamnade på den..

TJag tänkte också på det där att hon kallade dotterns pappa för svin när dottern var precis bredvid. Dottern visste ju dessutom vem mamman pratade med för människan sa ju "det är pappa" innan hon svarade..

jag reagerade också på det med nappen.
    när jag tappade sonens napp (som jag endast har i väskan, han sög alltså inte ens på den) då körde jag först alco gel och sen varmt vatten på den (var utomhus) aldrig att jag bara skulle torka lite på byxorna! usch 
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    xXMaLoXx skrev 2010-06-06 22:43:59 följande:
    Hon fick en depression efter förlossningen av sin son, det är viss skillnad. Det är väl inte så säkert att det alltid innebär barnets bästa att bara låta det bero. Det var väl dessutom pappan som i hennes svaga sits i princip arbetade henne till att skriva sonen på honom. Var det inte så att hon gick igenom papprena med någon, som ansåg att de faktiskt inte var giltiga eftersom hon vid påskrivandet inte ansågs vara vid sina sinnes fulla bruk?
    det är precis som du skriver =)
    ~ William 13/2 ~
Svar på tråden Unga mödrar Danmark