Inlägg från: livet med barn |Visa alla inlägg
  • livet med barn

Unga mödrar Danmark

Isanje skrev 2010-05-25 09:03:36 följande:
    Jag tycker att Hanna är störtskön,det honsa att hon ska bevisa att de har fel om henne,helt rätt inställning,och hennes mamma när hon kallade tjejen prinsessa och hon såg så stolt ut,och sa att ska vi inte visa prinsessan hennes rum Inge,ja vart ska man börja? Hennes kompis bar runt på hennes dotter och hon bara stod och glodde,hon låter sin lillasyster stå själv när hon går iväg vid en väg? sen ringer hon pappa som får kommer och hämta henne? hrm. Hon höll bebisen som skrek och bara glodde på henne,gungade inte henne,matade inte henne,pratade inte med henne? Jag tror aldrig jag har sett Inge mata sin dotter,iaf inte på flera avsnitt.Tror helt ärligt att hon flyttade hem igen för att hon inte fixade det. Hon kommer nog få problem med socialen när både styvmamman och BVC anser att hon inte fixar det själv,tyvärr.
    flyttade hon med dottern då? vad jag fatta det som när hon sa att soc kanske skulle ta henne ifrån henne så hade ho flyttat och lämnat kvar ungen hemma
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    Isanje skrev 2010-05-25 09:14:30 följande:
    Gjorde hon det? Få fattade jag helt fel,trodde hon tog barnet och stack
    ä inte vad jag uppfatta de som
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    Nyfiken gul skrev 2010-05-25 09:31:57 följande:
    sitter på play och tittar på avsnittet från igår - speakern säger att hon tog dottern med sig..
    ok, varför la sig soc i då och sa att dom kanske skulle ta henne ifrån henne?
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    Nifelheim skrev 2010-05-25 09:37:10 följande:
    För att hon inte alls klarar av att ta hand om barnet själv och det visar att hon är väldigt oansvarig när hon bara drar ifrån det stöd hon har. Socialen har ju dessutom hela tiden haft koll på henne (minns att de i början pratade om att hon var tvungen att lära sig "prata och gulla" med bebisen för att socialen inte skulle vilja ta barnet ifrån henne). Drar hon då hemifrån med bebisen kan ju varken socialen eller familjen hålla koll så att barnet inte far illa.
    okej, jag hörde inte allt som sas då min son var vaken så kunde fokusera helt på tvn
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    AmandaBrun skrev 2010-05-25 09:39:28 följande:
    Okej då fattade jag fel då. Brukar typ ALDRIG hända.
    samma här =p
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    Arentorpbebis skrev 2010-05-25 10:23:32 följande:
    Då börjar säson 10 från 2010 idag! Nu är vi ikapp ju
    gött! :D
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    Helennnna skrev 2010-05-25 18:01:06 följande:
    Hm.. undra varför Hanna av alla mammor ska till ung-mamma hem eller va det kallades för? Tycker hon sköter om barnet bra.
    håller med.
    är ju snarare Inge som borde åka till sånt där.
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn

jag reagerade på att MS mamma verka sur på Tino när han sa att han ville ha mer mat, nån mer som reagera på det?

~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    Arentorpbebis skrev 2010-05-26 09:06:36 följande:
    Eh jag förstod inte riktigt MS Hon skulle flytta till köpenhamn(strax utanför) Men när hon var där med en kompis för någr avsnitt sedan så sa hon ju att hon minsann aldrig skulle kunna tänka sig å bo där med barn mm mm å nu sa hon att hon velat bo där länge.
    håller med, hon tyckte ju dessutom att det var för mkt liv och folk och att det var så skönt där hon bor nu, men när man är "kär" kan det ju ändras hehe
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    Arentorpbebis skrev 2010-05-26 09:17:53 följande:
    Ja herregud! hon hade åtminstonne kännt killen i 2år men vart tillsammans i ett par veckor....jisses ms ms ms lilla vän!!
    jag uppfatta aldrig att hon kände honom sen innan, det är ju bra i alla fall
    ~ William 13/2 ~
Svar på tråden Unga mödrar Danmark