Inlägg från: pingstlilja |Visa alla inlägg
  • pingstlilja

Unga mödrar Danmark

Anonyhm skrev 2010-06-08 20:54:25 följande:
    Det är en tvillingvagn. 
    Ha ha
  • pingstlilja
    sasssyy skrev 2010-06-14 17:07:31 följande:
    hon majas mamma.. hur länge har hon varit i hop med den där killen egentligen??

och en annan sak......ta för fan upp ungen ur sängen när du går på dass!!! och stäng inte in henne i rummet för att göra dig "snygg".....

Och sen en till.......är hon alltid snuvig??? Hon snörvlar ju alltid när hon pratar..
    Det slog mig också, är bruden alltid förkyld för det var ett jädrans snörvlande.

Men du...hon skulle ju faktiskt sätta på löshåret Då måste hon vara koncentrerad på det.
  • pingstlilja
    Helennnna skrev 2010-06-14 17:40:15 följande:
    Ush tycker inte om den nya tjejen, Natacha (stavning?). Hon kände inte ens pappan utan sa bara att "om du inte vill ha barn ligger jag inte med dig" Ehh? :S Sen allt annat hon sagt är ju rent idiotiskt. Kommer byta kanal när hon dyker upp i fortsättningen.
    Hon verkar ju inte ha alla hästar i stallet. Hon resonerar ju så korkat att man blir arg o irreterad.

Och vad ska man säga om M-S. Passar inte frukosten som M-S mamma har fixat åt Tino kanske hon kan masa sig själv upp o fixa frukosten åt Tino.
  • pingstlilja

Tusan, jag fick ett samtal precis när de var på ultraljud, blev det en flicka???

• pingstlilja
    marla333 skrev 2010-06-15 22:14:29 följande:
    haha! när hon med bilen skulle ta ut nyckeln, pratade om att hon tyckte hon hade rätt till lån och även när hon ringde olika banker så spelade de ju nån töntig musik. typ som när hon är lite "korkad" så spelar de den musiken... fler som la märke till det? =)
    Ja den där clownmusiken speles när de visar den där Natascha med. Med all rätt kanske jag ska tillägga. Tänk att hon kommer sätta fler ungar till världen så länge hon inte får en flicka. Men det klart...de har ju varannan helg ledigt.

Men hur menlös är inte den där, jag vet inte ens vad hon heter, hon som ska föda nu.
    Hennes mamma är lika menlös. Yur att dom textar för annars hade man inte hört vad de säger.

Och hon Mayas mamma, hon som liknar en drag queen, hon har inte alla hemma. Testkör utan körkort, vet inte hur växlarna är i bilen och vet inte hur man tar ut nycklarna.
    Hoppas försäljaren tittar på programet.
  • pingstlilja
    Birry skrev 2010-06-16 09:14:53 följande:
    Nej, Malou-Stellas mamma är inte bra, just eftersom hon inte låter MS styra när hon väl försöker!!!
    Just i det fallet håller jag inte med. M-S låg o sov. Mamman var uppe med Tino och fixade frukosten. Har M-S några invädningar med Tinos frukos får hon ju ta ansvar o gå upp med pojken. Jag tycker det är skönt att mamman finns för Tino. Jag tror faktiskt inte att hon hade fått behålla honom annars.
  • pingstlilja
    annakohler skrev 2010-06-16 09:19:39 följande:
    ja nnär man verkligen ser hur  MS försöker säga nej till sin mor då lyssnar hon inte...
    hade varit kul om dem kunde visa hela programmet istället för att klippa det såhär....för vi vet inte hela sanningen om varför MS hoppade av skolan-....förstår varför studievägledaren inte svarar henne för hörde ni vad som hände först ringde det en stund innan telefonsvararen kom men andra gången var mobilen avstängd...5:e gången hon hoppat av
    Fast när M-S tar egna beslut blir det ju oftast inte bra.
    Hon flyttar till Köpenhamn- kommer tillbaka
    Börjar om 9:an- slutar
    Flyttar 9 ggn- Mamman ställer upp o skaffar ett stort hus där de kan bo så stackars Tino får lite stabilitet i sitt unga liv.
    Den där lilla snorungen M-S borde inte få ha ett barn.
  • pingstlilja
    sasssyy skrev 2010-06-16 09:37:44 följande:
    men sen känns det som många av MS beslut är panikbeslut.. för att få förändringar....och när MS flyttat så har det ju knappt tagit en vecka innan hennes mamma bor i närheten och tar över igen..

Minns så väl avsnittet där MS sitter framför kameran och berättar att hon har märkt att Tino blir så uppskruvad på kvällarna om han får kakor och sötsaker (inte illa upptäckt va??) och har bestämt att Tino inte ska få sånt på kvällarna men att hennes mamma har svårt att förstå det... då sitter hennes puckade morsa intill och tycker såååå synd om Tino som inte får kaka, visst ska han ha en liten kaka säger mormor och stoppar till Tino ett par kakor, en i varje hand. och så sitter hon och pratar om MS som om hon inte var där MED Tino och förlöjligar MS beslut om kakor
    Det är med panikbeslut för att få förändringar- sådan var jag också i 18-årsålderna. Det tillhör ju när man är ung men tar man beslutet att bli mamma så ung måste man ju ändra sig. Livet blir inte detsamma med barn.
  • pingstlilja
    Förväntansfull0406 skrev 2010-06-16 20:36:47 följande:
    Vilken go mamma Line (osäker på namnet) har!!! så lugn och fin, hon skulle kunna vara med på min förl som doula *haha*
    Mina hjärtan Julia Albin Bebis Bf 100729
    Visst verkar hon snäll men ban behöver ju en megafon för att höra vad människan säger. Hon pratar så tyst.

Ja det är jobbigt för henne att bebisen försvann men hon får ju besöka bebisen på neo så fort hon åkar. Den där smörgåsen med dricka som man får när man fått barn för att fira blir något avslagen kan jag säga.
    Jag har fått båda min barn tagna innan jag har hållt dom. Där får man sitta själv utan barn o äta o dricka och igentligen vet man inte om barnet lever eller inte.
  • pingstlilja

Line o Isabellsmamma är de bästa mammorna. Där ser man ju att om man sköter sig så blandas inte soc in. Det konstiga är att man får följa dessa mammor i UM. De verkar bara vilja ha stolpskott annars.

När dessa avsnitt visas i danmark måste ju soc tycka att där måste vi rycka in. Ex Hanna, tänker hon inte hur det kommer att se ut i tv?? Soc o handläggarna kommer ju lätt att se dessa program och en ny utredning kan ju inte vara så svår att påbörja.

Undra vad bilförsäljaren kommer att säga- med tanke på att hon inte hade körkort och han villigt lånade ut bilen utan ta körkortskontroll.

• pingstlilja
    Ant85 skrev 2010-06-17 09:49:31 följande:
    Frågan är väl om Soc och bilhandlaren kollar på unga mödrar.

Soc kanske har anledning att göra det kan tyckas, men han som lånade ut bilen såg inte ut som "den typiska" unga mödrar tittaren Men ja, någon som känner, någon kanske.
    Fast det gör dom säkert. Har det dykt upp ett helt tv-team och man vet att man ska vara med i tv i något program bör man titta. Lite eko får man väl vara.
  • pingstlilja
    annakohler skrev 2010-06-17 10:09:55 följande:
    vad jag har hört efter dessa två avsnitt som visas ikväll så ska förmodligen norska mammorna komma ihöst
    Finns det inga nya avsnitt inspelade??
  • pingstlilja
    A L V skrev 2010-06-17 21:54:08 följande:
    Är det fler än jag som tyckte att den här Maks var väldigt lik Nikki som Hanna dejtade förut? Drömmer
    Jag tyckte han var lik han som var med Ullred på kanla5. Han den där blonda killen som handlade med sin mamma. Tror han sa att han jobbade med makeup.
Svar på tråden Unga mödrar Danmark