Unga mödrar Danmark
Rökningen e hemsk den .. men som någon sa så verkar allt va annorlunda där
Rökningen e hemsk den .. men som någon sa så verkar allt va annorlunda där
Ja jag gillar då inte stine, men men den disskutionen har vi redan haft här i tråden.
Sen vet man ju bara de dom visar.
Spännande ikväll, undra varför hon riskerar förlora sin dotter?
Om folk bara håller sig till reglerna så stängs den inte.
Vi får tycka, disskutera o allt. Men att berätta va som händer i förväg är inte okej.
Tycker de e ganska simpla regler jag.
Så nu äntligen har jag sett dagenns avsnitt.
Den unga gravida tjejen: Jag tycker bara hon verkar så himla liten och försynt, att hon inte vet va hon ger sig in i. Hon pratar tyst o beter sig som en liten liten mus.
Stine: Ja nog får hon stora plus poäng för hur hon hanterar smärtan, hade jag vart så när jag födde min så hade jag vart stolt.
Men som ni sa, va blå han va, såg nästan otäckt ut.
Tvillingföräldrarna: Kan inte sätta fingret på de men har bara lite svårt för dom. Jag vet inte varför.. Men dopet va ju fint o dom gjorde ju sitt bästa.
Rebecca: Tycker synd om henne, allt hon vill är att behålla barnet o jag förstår henne.
Hoppas innerligt jacob ändrar sig o beter sig bättre (Men tror iofs åxå han är rädd som tusan)
Föressten, visst passade hon bra i nya frisyren?
Tvillingmamman: Hon verkar verkligen göra va som helst för o va sin man till lags, men sålänge hon vill de o inte gör de bara för hans skull så fine.+
Codys mamma: Konstigt att hon inte får hjälp någonstans ifrån alltså, nån måste ju se hennes situatiuon?
Majas mamma: Verkar som om hon tror sig så mkt, som hon e snäppet bättre än alla andra
(kass jag va på mammornas namn)
Håller med om fb, vänner man känner eller iaf träffat.
Men vi disskuterar UM här eller hur?