-
Men ja har la ingen aning men de va ju innan hon blev gravid igen o jag tror de även va innan hon träffade Bennoannakohler skrev 2010-06-15 12:05:12 följande:Någon som kan hjälpa mig med min fråga
-
Majas mamma: Hur oansvarig får man bli?
Ta ett lån på en bil när man redan har skulder o inte pengar som är ens egna?
Får man ens ta lån samtidigt som man har socialbidrag? De får man INTE i sverige iaf.
Natascha: Vet inte va jag ska säga men tycker synd om pojken som verkar understimulerad. Han verkar ju ha energi som bara den, men undra om dom låtar han göra sig av med den?
Ut o lek utomhus ett par timmar o engagera dig så kanske de blir bättre?!
Pappan tycker jag därimot verkar klok.
Stine: Tycker hon försöker styra o ställa över Benno, att om han inte gör på hennes sätt så kan han dra.
Tycker Benjamin låter så konstigt när han andas, har han fel på lungorna eller någpt? (minns ju han hade problem efter födlsen)
Föressten han är sjukt lik Benno alltså. -
Oj du är i gamla avsnitt.Niicol3e skrev 2010-06-15 20:29:01 följande:jag tycker stella verkar helt korkad :S har precis börjat kolla på internet, och började kolla i början på januari säsong 5
och verkar som att mamman ta över..
hon som har sonen sonny verkar ju inte klara sig utan sin mamma.
och hon camilla som haft tre pojkvänner och sonen är bara 1,8 :S
hon som förstorade brösten, stör mig på att hon alltid ha så stökigt :S
och anabeth är hos sin mamma för att hon inte orka laga mat, hon ber sin mormor tvätta kläderna för att hon inte orkar :S hmm!
ah inte konstigt att folk har fördommar åt oss unga mammor när dom bra visar dåliga på tv.
Tror knappt vi minns dom.
Vi disskuterar offtast de som går nu :) -
Haha du verkar vara väldigt intresserad av just Stine alltså.annakohler skrev 2010-06-15 21:26:14 följande:du som kollar på gamla säsonger vilken säsong började stine vara med??
-
Ja alltså hur ska dom orka sedan med två barn?With a devilish smile skrev 2010-06-16 11:45:03 följande:Förstår inte varför man sätter fler barn till världen när man inte klarar av sitt första , det är ju jobbigt för dom på helgerna för då är dom själva, seriöst ?!
Är väl bara ut & aktivera pojken , gå till en lekplats där andra barn finns.
Och sen kommentaren om att utan dom helgerna hade dom inte klarat förhållandet ( var väl något sånt ? ) , ska dom se till & få en helgfamilj till sitt kommande barn också så dom får känna på det unga livet :P
Åh den familjen alltså.
Eller ja pappan verkar ju någurlunda bra mot sonen iaf. -
Blir mer o mer irriterad när jag ser um, kan sitta o svära för mig själv för många av dom är sånna jäkla idioter!
Majas mamma är ju verkligen totalt pantad stackarn.
Line skötte sig bra o med hennes lugna mamma får hon nog hjälp o stöttning framöver.
men storrökarna hur fan tänker dom med en pojke som har astma? o sitta inne o röka om dom nu promt MÅSTE. för dom orkar inte gå ut o de ändå varken skadar fostret eller lucas.
sinnessjukt.
Arg! -
Här i Sverige?:) åh!!:)
-
Va la inte mkt upprepning? :/ lite sådär men inte farligt mkt. O jag såg sista igår
-
Blir så jäkla irriterad när jag ser på Christina! Latare människa får man fan leta efter! Dessutom tar hon ju aldrig ur nappen på Maja, ser så illa ut!
-
Helt sjukt äckligt! Hur jävligt får det lov och va liksom? Fy!!
-
Fan va tråkigt! Står ju tydligt man ej får spoila
-
Olivers och Sebastian är la en idealfamilj typ? Annars verkar många av dom minst sagt speciella!
-
Håller med ang nappen på Maja! Blir så jävla irriterad! Till vilken nytta? Okej att ha när man myser eller sover men ta ut den annars för fan! Camilla har två barn ja
-
Hon föder inte på kanalfemplay! Hur kan de va så jäkla svårt att hålla sig till reglerna o inte spoila i denna tråd?!?!
-
De har säkert sina orsaker att ta henne men det gör så ont! Efter dagens avsnitt är jag nära till tårar! Måste ju finnas någon bättre lösning? Mödrahem så alla kan va tillsammans men under uppsikt o hjälp? För bästa borde ju va för de alla att va tillsammans!
-
Skulle Camilla ha igen? Tyckte jag såg en bebismage :/
-
Fan vad störande! Någon som mailat o klagat?