Inlägg från: emmgus |Visa alla inlägg
  • emmgus

Unga mödrar Danmark

Dallandra skrev 2010-06-10 11:22:33 följande:

Jag kan inte låta bli att fundera över om tvillningpappan "fixar" till sig inför sin fru... man får intrycket av att han inte är så engagerad i deras familje eller förhållande alls. Så varför ska hon lägga ner massa tid och pengar på att göra sig sexig när han bara vill ha ett snabbkn*ll.... Känns som att mamman kanske är orolig över deras förhållande och är lite desperat...
     Eller så vill hon bara ha lite vild och hämninglös sex  

MS *suckar och himlar med ögonen* man kan ju inte anklaga henne för att vara för ambitös i alla fall

Vilken tur att Majas mammas träff uppfyllde alla hennes kriterier Men hade han tajta jeans med hängröv?? Känns som en svår kombination
    När hon gjorde i ordning sig till daten sa hon att hon inte vill se ut som 35, fet och färdig eller något sådant. Tack för den!! Jag är t.o.m 36 år

Nej han verkr inte göra ett skit för henne, håller med.
    Känner för väl igen den där sortens kille i min egna (TYVÄRR)
    Men som sagt hon gör nog allt i sin makt för att inte mista han, för trots att han är en idiot så påstår ju hon sig vara nykär.
    Och rädd att bli lämnad kan jag tro, ekonomin har nog lite betydelse.

Majas mamma, alltså som sagt har lite svårt för henne.
    Hon tycks tro hon är perfekt.

O Ms, finner inga ord
  • emmgus
    With a devilish smile skrev 2010-06-10 20:47:32 följande:
    Tvillingmamman måste vara lite blåst hon med kan jag tycka , han säger rätt ut att han INTE vill ha sin familj hos sig på Jylland( det är väl där han bor har jag för mig ) & hon sväljer det , hade min man sagt något sådan hade han fått en fet spark i röven & åkt med huvudet före faktiskt . 
    Han är inte engagerad i något som har med sin fru eller sina barn att göra nästan , är det något att hålla kvar vid ?
    Och han hycklar inte med det heller, men ja , det är ju hennes liv .

Reagerade dock på att hon själv säger att hon "glömmer" bort sin dotter & att sonen får mer tid men verkar inte anstränga sig allt för mycket för att ändra på det .
    Tycker att det enda man ser barnen göra är att sitta i babysitters också ?  
    Ängla 081028 & Lillebror BF 100704
    Jag tycker hon ständigt har ungarna i babysittern framför tvn.Ser inte så jäkla bra ut.
    Är inte så himla bra heller-

Undra hur de e med danskarna o tvn? Ja jag menar alltdså att här på bvc så säger dom ju att barnen absolut ska undvika tvn som så små pga att de blir för mkt intryck o inte är bra osv.
  • emmgus
    BillyX skrev 2010-06-12 23:35:26 följande:
    Måste fråga en sak! Ser på säsong 10 avsnitt 8 men helt plötsligt dyker Bianca upp som gjort slut med PETER... trodde inte ens Peter hade gjort slut med Christina? När hände det? Kan medge att jag fuskat lite och skippat avsnitt jag inte känt intresse för, men vill gärna se avsnittet där de gör slut eller nåt sånt. Haha. Snälla, ge en hint! Länge sen lr säsong 8, 9, 7?
    Jag vet inte om dom visat att peter gjort slut med Christina alls.. de har ju inte visat något ifrån dom på länge och sen helt plötsligt dyker han upp igen.

Men jag kan ha fel.
  • emmgus
    Lia85 skrev 2010-06-14 10:51:29 följande:
    Jag tror helt klart du är något på spåren
    Har själv funderat kring om hon verkligen har knutit an till isabella, tror knappast det.
    Och förlusten av hennes tidigare dotter kan säkert spela in, omedvetet skyddar hon sig kanske mot att genomlida samma förlust ännu en gång genom att int engagra sig så känslomäsigt i dottern, BVC-sköterskan borde erbjuda hjälp istället för attl ägga all fokus på träning av isabellas motorik.
    Tråkigt bara, jag menar dottern förtjänar ju hennes uppmärksamhet precis lika mkt som sonen, o får hon inte den så lär ju knappast utveckligen eller allt annat heller gå fortare.
    Undra om den frånvarande pappan är likadan? Favoriserar Tobias mer?
    Säkerligen..
  • emmgus

Nu tänker jag inte tjuvläsa va ni skrivit för jag har inte sett klart dagens avsnitt än.
    Men en sak som verkligen irriterar mig MASSA är barn som ALLTID har napp i munnen.
    O Maja är ju ett praktexemplar, varför låter man dom ha napp så när dom leker o inte är ledsena eller trötta?
    Ingen som är emot napp annars (min dotter har de med men enbart när hon e ledsen eller ska sova)
    Ser ju förjävla illa ut!

• emmgus

Tycker detta avsnittet bara gjort mig irriterad .

MS, nämner inget men hon måste väl fatta att hon gör bort sig genom o vara med i UM o visa hur jävla lat o fullkomligt oansvarig o egoistisk hon är?!

O de här med Majas napp, Åhh va störande sånt är.

De nya parets barn, lucas? Han verkade ju heelt konstig.. eller ja fel ord o använda kanske men fy satan va tacksam jag är över min dotter nu alltså.
    Hade aldrig orkat med en sån unge, eller ja.

Stine:Klagar ja de gör hon. Undra om de e förlossningsdeprrison eller rent gnäll?

• emmgus
    3 barns mamma84 skrev 2010-06-14 22:59:36 följande:
    Tråkigt att man inte kan se unga mödrar !!!
    (¯`°•.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.•°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°•.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.•°´¯)
    Vaddå tråkigt att man inte kan se?
    vackert udda skrev 2010-06-14 21:48:51 följande:
    Jag tror inte att det är nåt fel på ungen utan på föräldrarna. Det är ju uppenbart att han inte mår väl när han har ett sånt beteende, kanske för att mamman enbart fokuserar på att bli gravid med en flicka och glömmer bort sin lille pojk?
    Ja de e sant, kanske mkt väl kan vara på de viset.
  • emmgus

De e ju de tråden är till för.
    Att disskutera mammorna o hur VI uppfattar dom o tycker o tänker.
    Sen om de inte är alls som vi säger i verkligheten, ja so what?

Skoj o spekulera lite.
    Sen om man e med i UM så tycker man ju att man iaf borde göra sitt bästa att visa upp sin bästa sida kanske?

• emmgus
    annakohler skrev 2010-06-15 11:55:36 följande:

Någon som minns programmet där stine sa att hon var för smal???

Ja vaddå då?
  • emmgus
    Julia08 skrev 2010-06-15 11:59:42 följande:
    Ja... och tv vinklar och väljer de 20 minuterna med omsorg för att det ska ha ett underhållningsvärde!!!! Vad som görs under den övriga tiden har vi inte en susning om, men det som klipps i hop till ett program är ju till för att väcka känslor och reaktioner!
    Vi kan bara utgå från det vi ser, och det är det vi kritiserar likaväl som berömmer! Personerna som är med i programmet är nog väl medvetna om vad som sägs bakom deras ryggar eller hur de framställs i tv!

Jag vet inte om du själv följer serien med tanke på ditt inlägg! Det verkar inte så ... !
    Bra sagt!
Svar på tråden Unga mödrar Danmark