Inlägg från: Arentorpbebis |Visa alla inlägg
  • Arentorpbebis

Unga mödrar Danmark

Nu har jag kollat ikapp på 5play!!
    Blev så ledsen när jag såg mellissas lilla son ligga där alldeles blek och med bandage
    Men jag håller verkligen med om att hennes kommentarer inte var de bästa jämt!
    Känner bara, men herregud klipp av de där meterlånga naglarna så du kan röra vid din sjuka son, och du behöver inte ha 1 ton smink på dig när du är på ett sjukhus för att vaka över din sjuka son..., Näe hon sjönk lite i mina ögon i dagens avsnitt!

• Arentorpbebis

ja jag tyckte också att det mest känndes som att stine ville berätta om sin graviditet bara för att göra exkillen avis eller nått, "Vi är såå lyckliga"
    Jag och benno är ju vana vid familjelivet nu så...... åh allt hon säger låter så barnsligt!

Däremot tyckte jag mer om Inge efter dagens avsnitt
    (eller nja reprisen då )

• Arentorpbebis
    mamma hampus skrev 2010-05-09 13:32:00 följande:
    Någon mer än jag som väntar så på morgon dagens avsnitt
    Vem gör väl inte det?
  • Arentorpbebis

Näe hade verkligen inte ställt upp! Skulle aldrig velat visa upp mitt liv på det sättet! och dels för att jag inte tror att nån hade vart intresserad av mitt liv Här händer verkligen inget utöver det vanliga

• Arentorpbebis

Blir besviken på att ni inte kan hålla spoiler snacket i den tråden där det hör hemma. Ger tråden en chans till....

• Arentorpbebis

Näe stannar å klagar ett tag till
    Men snälla alla! sådana där länkar mm kan ni väl ta i de rätta trådarna så e jag glad

• Arentorpbebis
    AmandaBrun skrev 2010-05-10 10:32:32 följande:
    Det är lugnt du är förlåten och FÅR stanna kvar i denna tråd
    AHH tack
  • Arentorpbebis
    C060908 skrev 2010-05-10 10:39:48 följande:
    Snabb fråga vad tycker ni om Christina med Marcus? Jag vet inte men jag gillar henne lite men hon känns ändå lite speciell... Kan inte riktigt få något grepp om den tjejen.. Någon som har någon annan åsikt?
    Ja vad ska man säga Jag både hatar och giller henne skarpt Hatkärlek kanske? Men det är ju roligast när det handlar om hennes otroliga ekonomi mm, När hon äger 3-4hästar nått sånt
Svar på tråden Unga mödrar Danmark