Inlägg från: Arentorpbebis |Visa alla inlägg
  • Arentorpbebis

Unga mödrar Danmark

{#lang_emotions_cheers}AmandaBrun skrev 2010-05-17 11:49:05 följande:
    Fem timmar kvar.....
  • Arentorpbebis
    Gyllenhammar skrev 2010-05-17 12:29:33 följande:
    Jag som gillar Melissa hon e min favorit... Jag tykker hon gjort rätt som inte bjöd pappan, han skiter i barnet helt å hållet, han var juh inte ens där när barnet höll p att dö... Sen var han juh otrogen med så förstår henne...Sen e juh Camilla underbar hon som har Oliver...Malou stella e jug bara .... suck...
    JO pappan kanske kan kvitta men hans föräldrar och hans eventuella syskon mfl kanske bryr sig om barnet
  • Arentorpbebis
    Lia85 skrev 2010-05-18 08:54:13 följande:
    Fast jag fick barn som 15-åring och kan undra vad de sysslar med ibland. TRor inte det ligger i åldern alls. Handlar om hur deras uppfostran varit, hur livssituationen ser ut osv.
    Där sa du som det var!
  • Arentorpbebis

alltså jag orkar bara inte med hanna och hennes mamma... hoppas verkligen att kommunen håller ordentlig koll på dom! de verkar ju lika körda i huvet båda två!!!

• Arentorpbebis
    AmandaBrun skrev 2010-05-18 11:25:07 följande:
    Inte alla getter hemma i stallet där nej.
    näe precis! inte alla indiander i kanoten liksom! speciellt hanna hon verkar ju totalt omogen .........Ja nu kommer väl alla hoppa på mig och säga att blablabla det är lätt att sitta framför en tv å säga så mm men de skiter ja i!!
  • Arentorpbebis
    Supermamman71 skrev 2010-05-18 18:33:26 följande:
    Jippi det e redan uppe på kanal play
    är de! gött då ska ja kolla så fort dottern har somnat
  • Arentorpbebis

usch å fy för den där bleka sine, varför lämnar de pojken sovandes ute i vagnen när de bor i lägenhet?? Ja menar hon var ju väldigt noga med att låsa dörrn efter att hennes pappa kommit in så varför lämnar man då pojken ute ensam? ryser..............

• Arentorpbebis
    GulligaSurre skrev 2010-05-18 21:45:06 följande:
    Det reagerade jag också på. Jag skulle aldrig våga lämna utanför sådär =/ tycker inte om att de sa att pappan till barnet skulle vara barnvakt åt sin egen son och det var väl på tiden att han fick vara själv med sin son. :)
    Ja de e nog bra för alla pappor att va ensama med sina barn så de får ha egen tid! Usch va jobbigtå ha någon som står å säger åt en gör så gör de å de mm
    Passa sina egna barn ja så kan man ju också säga
  • Arentorpbebis
    AmandaBrun skrev 2010-05-18 22:01:03 följande:
    Men det va väl Sine?
    japp sine med barnets far lämnade oliver i bilen när de handlade, och idag lämnade de oliver utanför lägenheten i vagnen (har sett att de gjort så i tidigare avsnitt också)
    huva.........
  • Arentorpbebis
    Simben skrev 2010-05-19 16:29:56 följande:
    vilken tid går det på dagen? är det halv fem fortfarande eller?
    17,00-18,00!!!
Svar på tråden Unga mödrar Danmark