Inlägg från: Arentorpbebis |Visa alla inlägg
  • Arentorpbebis

Unga mödrar Danmark

Eh jag förstod inte riktigt MS Hon skulle flytta till köpenhamn(strax utanför)
    Men när hon var där med en kompis för någr avsnitt sedan så sa hon ju att hon minsann aldrig skulle kunna tänka sig å bo där med barn mm mm å nu sa hon att hon velat bo där länge.

• Arentorpbebis
    livet med barn skrev 2010-05-26 09:14:40 följande:
    håller med, hon tyckte ju dessutom att det var för mkt liv och folk och att det var så skönt där hon bor nu, men när man är "kär" kan det ju ändras hehe
    Ja herregud! hon hade åtminstonne kännt killen i 2år men vart tillsammans i ett par veckor....jisses ms ms ms lilla vän!!
  • Arentorpbebis

jo så sa hon i varjefall.... hm men man undrar ju om hon "kännt" honom via msn eller om de umgåtts flitigt.... ja menar hur mycket kan de ha setts med de avståndet

• Arentorpbebis

det var allt en rinnig potatisgratäng tvillingföräldrarna hade gjort
    Hoppas hon får mycket hjälp så hon slipper få mer problem med maten.
    skulle nog kunna hända vem som helst om man fick tvillingar å man håller på med den ena å samtidigt skriker den andra! beundrar verkligen tvilling föräldrar!!

Vad är så negativt med hanna då? förutom att hon röker så klart!  men de måste väl ha mer problem med soc om socialen är på henne så mycket?

• Arentorpbebis
    livet med barn skrev 2010-05-26 10:03:11 följande:
    dom är däkert på henne för att hon är ung
    Känns som om de har haft med socialen å göra innan också (förutom att de lever på socbidrag då) men men! ska bli spännande å se fortsättningen på detta!
  • Arentorpbebis

Blä håller med! Hannas mamma är för på liksom! Fick dåliga vibbar när hon pussa å kela med magen men nu får man nästan ännu mer rysningar,
    Tycker de verkar skumma helt igenom!
    Å självklart borde de ha liiite mer historia bakom sig än att socialen "bara" tycker att hanna har hetsigt humör å att mamman tar över för mycket ibland. ingen rök utan eld liksom! Vi ser ju bara deras verision.

Å MS ja vad ska man säga
    den flickan e då snabb emellan sängarna{#lang_emotions_dreamer}
    Hoppas inte Tino hann flytta med till köpenhamn utan bodde hos sin mormor hela tiden. hålla på å flänga runt så där å säga att nu ska vi bo där å där{#lang_emotions_undecided}
    hoppas hon stannar kvar på jylland för hn passade verkligen inte i "storstadslooken"{#lang_emotions_demon}

Å den nya minns inte vad hon hette men de var väl inget speciellt med henne, otur med branden bara...

Hoppas de går bra för vad tusan hon nu heter som flyttade in i radhus med sin kille å son!

• Arentorpbebis
    emmgus skrev 2010-05-26 22:26:10 följande:
    alltså är de ingen annan som reagerade när hon tvillingmmman sa att hon stänger dörren o lägger sig o sover fyra timmar o så får dom skrika, o att dom vissa dagar bara får mat o ren blöja men får ligga i sin babysitter.Gjorde så jälka ont i mig, barnen behöver ju närhet
    Jo tänkte också på de... borde inte hon få hjälp av nån nanny eller nått som soc får fixa?! tycker samtidigt synd om henne som går där ensam liksom... Men samtidigt näe så gör man bara inte!!!!
  • Arentorpbebis
    pussgurkan86 skrev 2010-05-27 09:03:32 följande:
    jag hoppas socialen tar hand om tvillingmammans barn för dom kan inte må bra alls. tycker att pappan borde vara hemma och avlasta mamman också.
    Ja hoppas mest att mamman får hjälp med avlastning på något sätt
  • Arentorpbebis

Ja hårförlängningar hör verkligen till vardagen i UM
    ska bli intressant å se Inges "rymma hemmifrån drag"  hoppas hon får en plats på de där hemmet snarast!

Ms "jag är hellre ihop med henrik(?) än någon jag inte tycker om så mycket"
    åhh det måste vara äkta kärlek MS!

å hon som sökte jobb på toys är lite tråkig... händer inte så mycket kring henne liksom!

Tycker Hanna var smart iallafall som inte lyssnade på sin mamma som ville att hon skulle strunta i hemmet å dra igång en rättsprocess ifall de skulle ta flickan.
    även jag tycker att hannas mamma känns ofräsch som en gammal pundare, och alla de där smekningarna å kladdandet på hanna....

• Arentorpbebis
    AmandaBrun skrev 2010-05-28 10:46:14 följande:
    Jag får lite av en Flower -Power Älskadenduärmed- feeling av Hannas mamma.... Hon har nog rökt annat än vanlig cigg såattsäga
    kanske choklad ciggareter
    eller syfftar du på annat måntro?
Svar på tråden Unga mödrar Danmark