• C060908

Unga mödrar Danmark

Här Fortsätter vi att diskutera programmet "Unga mödrar" som visas på kanal 5, Måndag-Torsdag kl 16.30. Hoppas alla hittar hit

Inga spoilers i denna tråd
    För er som inte ritkigt kan hålla er borta från spoilers, snälla ta det i "spoilertråden"
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m38537935.html

Här kommer en lista på de unga mödrarna i programmet:

*Malou Stella, har sonen Tino och bor hemma hos sin mamma Britta

*Christina, har sonen Markus. Vet ej vem pappan är, bor tillsammans med Brian

*Christina och Peter, har sonen Lukas. Ofta stökigt hemma och Christina har förstorat brösten

*Christina och Dennis, har sönerna Sebastian och Simon. Har mycket problem med socialen.

*Camilla, har sonen Oliver med Kieu, de är inte tillsammans längre. Camilla har träffat en ny man som heter Christian, de är nyförlovade.

*Camilla och Benjamin, har sönerna Jonas, Kaspar och Niklas. Camilla har åkt dit för bidragsfusk. Hon vill gärna ha ett fjärde barn.

*Louise och Ronni, har sönerna Sebastian och Tobias. Precis flyttat till hus.

*Nadia, har sonen Sebastian, pappan är inte en del av deras liv. Nadia är nu tillsammans med Rene, de blev gravida men barnet var sjukt och fick förlösas i v 19. Nadia har leukemi.

*Michelle, har dottern Victoria med Simon. De gifte sig och skilde sig efter två månader. De har varit tillsammans till och från.

*Sofie, har sonen Elias med Simon (Samma Simon som är pappa till Victoria). Det tog slut med Simon innan Elias var född. Vet inte hur ofta Simon träffar sin son men Michelle och Sofie umgås.

*Bente, har dottern Emma med David. Bente var med i militären medan David var hemma med dottern. Det är slut mellan Bente och David vilket leder till mycket konflikter.

*June och Hans-Christian, har dottern Cecilie. De bor i hus på landet och har massa djur.

*AnnBeth, har sonen David. Hon har nu börjat plugga igen. Bor nära sin mamma och är där ofta.

*Marlene, gravid. Mamman kasta ut henne när hon fick reda på graviditeten så Marlene har fått bo hos sin mormor.

*Katherina, har sonen Mikkel. Precis flyttat till ny lägenhet och har nu svårt att få ekonomin att gå ihop. Problem med mikkels uppfostran/beteende.

*Dina, har sonen Sonny. Flyttade tillbaka till Greve med sin mamma och skulle börja studera. De bodde i Fredrikshavn en kort period.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-04 20:22
    OBS DENNA TRÅDEN GÄLLER ÄVEN FÖR NORSKA UNGA MÖDRAR SOM BÖRJAR IMORGON TISDAG 5 JANUARI KLOCKAN 20.00 EN LISTA MED DOM NORSKA UNGA MÖDRARNA KOMMER SNART!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-26 20:18
    Onsdag 28 April 17.00 börjar Unga mödrar igen på Kanal 5!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-06 20:01
    Missat något avsnitt eller vill du se några gamla avsnitt? Både norska och danska unga mödrar hittar du här www.kanal5play.se/start (det är gratis att titta på programmen)

• Svar på tråden Unga mödrar Danmark
  • HannaVirrpanna
    Arentorpbebis skrev 2010-05-05 19:13:05 följande:
    hannavirrpanna- fy så elaker du var nu hehe näe vi ska väl inte bara klanka ner på Inge! saknar att det var ett tag sedan MS gjorde nått riktigt korkat!!
    Jaghar just börjat titta på programmet så jag har ingen aning vem som är vem och vem som gjort vad :) Ska nog kolla lite på gamla program!
  • C060908
    Miss Julie skrev 2010-05-05 19:06:54 följande:
    ååh, kul tråd! Kollar allti ungamödrar :)Måste ju kasta mig in med en elak komentar tyvärr, tycker nämligen också att det ser ut som Inge inte tvätta håret på mycke länge, eller??Vissa av dom har så mycke konstiga ideér också!I morgon ska vi ju få se att Stine är gravid igen! Vad tycker ni om den smaskiga nyheten :P
    Sammma byxor också någon kanske borde visa henne vart duschen är?
  • JessiWill
    äntligen mor skrev 2010-05-05 18:47:34 följande:
    amandaBrun:  Nej det tänkte inte jag heller på om det var ett konstaterande. Men jag uppfatade som hon lät förvånad. får nog titta på reprisen. Tänkte också på Melissa och hennes son. Fy vad hemskt! min son är 4 månader och om nåt sådant skulle hända honom. Det gör ont i hela mig!
    När går reprisen av unga mödrar? :O Visste inte att det gick en repris :)
    Våran Liten är beräknad 12 september 2o10 =)
  • Isanje

Inge har grisögon.. såfana som är lååångt inne i ögonhålan... {#lang_emotions_demon}

• Arentorpbebis

Hannavirrpanna- MS = Malou stella, Som var i köpenhamn med sin son tino, för några avsnitt sedan!

c060908 Japp Inge byxorna e på varje dag

• HannaVirrpanna
    Arentorpbebis skrev 2010-05-05 19:21:54 följande:
    Hannavirrpanna- MS = Malou stella, Som var i köpenhamn med sin son tino, för några avsnitt sedan!c060908 Japp Inge byxorna e på varje dag
    Åååh va jag ska kolla ikväll på gamla avsnitt! Sen så ska jag komma tillbaks hit med kött på benen!

Hon som har vårdnad om ett barn men inte det andra, hur går det för hon?
  • sasssyy

får jag störa mig lite till på INGE?? Som egentligen verkar vara den som tänker efter lite.. hon må ha varit trög vad gällande faderskapet men det visar ju trådar här inne på FL att man inte behöver vara 16-17 för att strula till

MEN hennes styvmor och pappa verkar ju vara ganska hela o rena iaf... inte världens fräckaste utan en viss  "white trash-varning" men verkar ju vara fräscha och byta kläder.... men INGE... att hon har samma byxor på sig KAN bero på fler saker.. dels att det faktiskt är de enda hon kommer i som gravid, som tonåring har man kanske inte lust eller ekonomin att köpa massa mammakläder.. och för det andra kan det ju vara inspelat under samma dag eller 2 dagar tex... det fråntar ändå inte det fakta att hon är ruggigt flottig i håret och man tycker att tex styvmamman (som hon verkar stå nära) kan säga till henne att "nu när tv kommer och spelar in kan du väl tvätta håret så du är lite fin"

MaloStella eller vad hon heter verkar ju ha fått en liten topp i sin intelligenskurva ... det händer ju då och då men hon dalar nog snart och börjar underhålla oss (AJSING nu var jag elak igen)

• AmandaBrun
    HannaVirrpanna skrev 2010-05-05 18:55:37 följande:
    Man får vara det tycker jag... Jag blev mest förvånad att hon hade två pappor till sitt barn... Att två liksom har velat... du vet... med hon.. Nä.. Nu var jag taskig...
    Tänkte exakt samma sak
    Miss Julie skrev 2010-05-05 19:06:54 följande:
    ååh, kul tråd! Kollar allti ungamödrar :) Måste ju kasta mig in med en elak komentar tyvärr, tycker nämligen också att det ser ut som Inge inte tvätta håret på mycke länge, eller?? Vissa av dom har så mycke konstiga ideér också! I morgon ska vi ju få se att Stine är gravid igen! Vad tycker ni om den smaskiga nyheten :P
    Ja efter att ha varit tillsammans med den nya snubben i två månader. Vilken surprise {#lang_emotions_tongue_out}
  • AmandaBrun
    sasssyy skrev 2010-05-05 19:23:25 följande:
    får jag störa mig lite till på INGE?? Som egentligen verkar vara den som tänker efter lite.. hon må ha varit trög vad gällande faderskapet men det visar ju trådar här inne på FL att man inte behöver vara 16-17 för att strula till MEN hennes styvmor och pappa verkar ju vara ganska hela o rena iaf... inte världens fräckaste utan en viss  "white trash-varning" men verkar ju vara fräscha och byta kläder.... men INGE... att hon har samma byxor på sig KAN bero på fler saker.. dels att det faktiskt är de enda hon kommer i som gravid, som tonåring har man kanske inte lust eller ekonomin att köpa massa mammakläder.. och för det andra kan det ju vara inspelat under samma dag eller 2 dagar tex... det fråntar ändå inte det fakta att hon är ruggigt flottig i håret och man tycker att tex styvmamman (som hon verkar stå nära) kan säga till henne att "nu när tv kommer och spelar in kan du väl tvätta håret så du är lite fin" MaloStella eller vad hon heter verkar ju ha fått en liten topp i sin intelligenskurva ... det händer ju då och då men hon dalar nog snart och börjar underhålla oss (AJSING nu var jag elak igen)
    Hur har M-S fått en topp menar du??? {#lang_emotions_dreamer}
  • sasssyy
    AmandaBrun skrev 2010-05-05 19:25:32 följande:
    Hur har M-S fått en topp menar du???
    jaaa.. jag tyckte allt att en del saker hon sa under sitt storstadsbesök lät riktigt mogna.. som det där med att hon ville visa Tino saker, att det var viktigt att känna till det land man bor (sen att hon hade noll koll är ju en annan femma haha) och det där att hon inte ville att Tino skulle växa upp i en storstad...

FAST sen tänkte jag på vad hon sa när man såg en tjej med rosa hår  "jag skulle aldrig låta min dotter gå klädd som en jävulsdyrkare" eeeeeeeh har de rosa hår och piercingar???? det krävs väl LIIIITE mer för att bli klassad som jävulsdyrkare eller har jag fel`?? *S*

Och sen slår jag vad om att hennes mamma någon gång har sagt "jag skulle aldrig tillåta att min dotter blev mamma som tonåring"....
Svar på tråden Unga mödrar Danmark