Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Coca cola light skrev 2009-12-08 19:16:49 följande:

Åh, vilken underbar body. Finns i tre färger dessutom. www.lindex.com/se/Product/Product.aspx...
    super fin!!! Synd att A inte kan ha bodys i 86 från Lindex längre..hoppas den kommer som tröja på barn!

Fråga: Nån som beställt fotokalender från Fuji?? Står att det är fotopapper, kan man skriva på den då eller blir det jättedumt?? Måste man skriva med spritpenna då eller??
  • AochJsMamma
    Mamma och Mor skrev 2009-12-08 20:22:56 följande:
    Har beställt fotokalender därifrån förra veckan så jag väntar på att få hem mina kalendrar vilken dag som helst :) Jag kan rapportera vilken typ av papper som den är tryckt på om du vill?
    snällt! Hade iofs tänkt beställa innan tolvslaget så jag kan få den fraktfritt...nån annan som vet hur fotokalender pappret e från Fuji??
  • AochJsMamma
    star67 skrev 2009-12-08 22:12:33 följande:
    jag vet inte men någon har skrivit så en rabatt tråd kanske det hjälper. "" slänger in ett gott ord för fujis kalendrar igen jag kostar alltid 99kr/st och blir super fina.helt i fotopapper så man får ha foto penna för att skriva på dem men det är ju inte så krångligt så ""
    tack!!! Då vet jag...lite synd att de tar fotopapper även på kalendersidan, hade ju kunnat ha det på fotot bara..men men..nu vet jag! Beställde ändå, hoppas de inte tycker det är för meckigt Beställde till mormor, morfar o farmor samt till oss
  • AochJsMamma
    Dallandra skrev 2009-12-09 09:38:30 följande:
    Undrade varför det var så tyst i den andra tråden, märkte först idag att den var stängd
  • AochJsMamma
    mysak79 skrev 2009-12-11 21:16:09 följande:
    Vet inte om du fått svar, men ja, du måste skriva med spritpenna eller liknade eftersom det är på riktigt fotopapper, men de blir jättefina. Kan varmt rekomendera dem!
    tack för ditt svar! Vi har beställt så det var kul att höra att du är nöjd!! Lite synd dock att man måste skriva med spritpenna...jaja
  • AochJsMamma
    rebmetpes skrev 2009-12-14 14:39:18 följande:
    fick hem kalender från photobox i dag, jättefina är super nöjd.la in två bilder per sida
    hur var delen där man skriver då? Alltså själva kalender delen, var det vanligt papper eller fotopapper ?
  • AochJsMamma

milla 1982 skrev 2009-12-14 15:02:55 följande:

fick mail ifrån lindex med denna rabatt,50kr när man handlar för 100kr

www.lindex.com/Archive/PDF_Club/0951kuJooUl2_...

Nån som har några fler att dela med sig av?
    Några fler? Mnear du nån annan slags rabatt? Jag har fått den du länkar till, samt en annan om 30% men den kom med posten
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2009-12-17 20:13:40 följande:
    Nån som vet om man kan använda sms-rabatten 100kr rabatt när man handlar för 300 om man bara köper reaplagg?
    har för mig att det står att det ska vara ordinarie pris..
  • AochJsMamma
    ulrikahö skrev 2009-12-17 22:29:14 följande:
    I det sms:et jag fått så står det ingen restriktion utan bara att om man handlar julklappar för 300:- så får man 100:- i rabatt, så det borde funka med reaplagg!
    det är ju toppen!! Måste ha varit på 50 kr kupongen det stod då..stod nämligen i afären igår med dels ord pris plagg o dels rea plagg men insåg att de inte gick att använda...men var nog 50 kr då..ojoj, isåfall ska här shoppas..till MIG hör o häpna!
  • AochJsMamma

är det nån som fått 100 kr rabatten per post med kod?? Jag har fått som sms men vill handla drån hemsidan,,,

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10