-
den gröna skaljackan du sa att du såg?? Är den i samma gröna nyans som vinterns 3i1 vinter jacka från FIX?Lejån skrev 2010-01-22 22:12:28 följande:Vilka menar du?
-
låter snyggt, ska spana in den tror jag som extra jacka till A:s dagis..beroende på pris förstås..men med en 30% kupong kanske det blir ett ok pris på denLejån skrev 2010-01-22 22:23:52 följande:Aha du menar den. Nej, dessa är mer gräsgröna... Vinterjackan är mer "blek", precis som du säger.
-
vad är det för pris på skaljackorna? Har POPs men vill ha en xtra o funderar på Fix, beroende på pris
-
Jag tror faktiskt jag ska köpa en grön skaljacka till Alexander om det är en fin grön färg. Jag köper alltid POP (så även i år) men vill så gärna ha en grön. Har inte lust att köpa en till jacak för 700 pix, visserligen är andrahandsvärdet MKT bätter på POP än Fix, men för 280 spänn (efter rabattkupong) så kan jag nog ta den smällen. Grönt känns ju lite smutsotåligt oxå, så då gör det ju inet så mkt iom den får permanenta fläckar på dagis.. 6000 i vattenpelare är ju jättebra, tycker jag
-
här (på avenyn, gbg) hade de inte fått in någar skaljackor, var o spanade idag!
-
men det har väl inte pops heller?anette 81 skrev 2010-01-25 20:17:57 följande:Nja den har inte knappar fram som stänger den som är utanför dragkedjan
-
tycker överlag att butiken på avenyn är sena, tror att de segar med att få ut från lagret...tex har de vid de senaste två muminsläppen varait uppåt två veckor senare änandra butiker med att få ut sakerna i butiken..ska nog kika i stan imorgon istället. Vilken vill du ha?sarsparis skrev 2010-01-25 21:21:27 följande:Så olika det kan vara, i torslanda hade de i lördags....har bestämt mig för att köpa en i morgon, är osäker på vilken storlek då de ser stora ut så lillen får nog allt vara med.
-
rött är JÄTTEFINT på pojkar!!! Tycker du en är finast tycker jag att du ska ta den. Alexander har haft både röd skaljacka och röd vinteroverall och det är ingen som har trott att han är en flicka bara för detsarsparis skrev 2010-01-26 11:48:33 följande:Efter mycket tvekan köpte jag i dag den gröna skaljackan, de hade grön, blå och röd, valde mellan alla tre och var på väg att ta den röda när gubben ringde och frågade då vad han tyckte och fick till svar..."men i en röd jacka kommer han ju se ut som en tjej....." får se om jag kanske går tillbaka med den gröna och tar en röd iallfall, den var så fin ;)
Vill se bilder!!! Jag ska köpa den gröna har jag betsämt, OM den är fin i färgen -
bilder bilder bilder please!! VARFÖR kommer den inte på hemsidan??? SEGA LIndex online
-
apropå..??solstraalen skrev 2010-01-26 12:58:55 följande:Ni är ju så aktiva, snälla är et någon som kan förklara på ett simpelt sätt hur man räknar ut tidsvinst osv när man kör bil, om man ökar hastigheten osv?
Hade gärna hjälpt dig om jag kunnat men jag är USEL på matte!