• Svar på tråden Glada sidan del 6
  • Nimbus

Och jag vill börja:
    Jag är så glad idag för att Julifru har rest till Kina för att hämta sin dotter!

• elsa77
    Nimbus skrev 2009-12-03 20:03:40 följande:
    Och jag vill börja:Jag är så glad idag för att Julifru har rest till Kina för att hämta sin dotter!
    Verkligen underbara nyheter!!! Hoppas hon har det underbart!!!
  • Smulan1973

Och jag är glad för idag har jag fått mejl från vår organisation att vi är klara i domstolen. Nu får vi snart åka till Indien och hämta hem vår dotter.

• Linnis

Grattis Smulan 1973, måste vara helt underbart!

• Namaste72

Grattis Smulan!

Och jag är glad för nu har nedräkningen börjat för oss. 11 dagar till avresa! {#lang_emotions_baby} *längtar*

{ Väntar på vår efterlängtade dotter }
  • Gnista

Nimbus: Håller med dig! Tänk att Julifru snart få träffa sitt barn efter så galet lång tids väntan (totalt över nio år!!)

Smulan1973: Grattis till att ni är klara i domstolen

Hanya72: Stort grattis till att ni snart får träffa underverket

Jag är glad för just idag har vi väntat i ett år på syskon (om man räknar från när vi fick starta ansökan) och tiden har bara flygit fram! Hoppas vi snart får ett härligt telefonsamtal

• Nimbus
    Namaste72 skrev 2009-12-03 21:56:52 följande:
    Och jag är glad för nu har nedräkningen börjat för oss. 11 dagar till avresa! *längtar*
    Hanya: Oj, bara 11 dagar kvar! Underbart!
    Smulan: Grattis!
  • Mula69

Jag är glad för att vi med största sannolikhet får dra igång en syskonadoption under våren.

Jag är glad för min fantastiske man och för mitt 2,5 år gamla underverk som kom till oss från Korea i januari för snart 2 år sen och som säger - Mamma, jag äsklar (älskar) dig! när jag gick till jobbet imorse.

Att vara mamma är en gåva!

Svar på tråden Glada sidan del 6