• Svar på tråden Glada sidan del 6
  • brawny

Det är verkligen underbart med alla BB som trillar in!

Jag sitter här och är alldeles varm inombords. Vad underbart för alla som väntat och längtat.

• Hej och Hopp

Gick också in för att skriva hur glad jag blir över alla barnbesked!

Ni som haft barn ett tag nu - blir ni fortfarande tåögda när ni läser om andra som får bb? Undrar hur länge den håller i den här känslomässiga inkontinensen - om det är något man får leva med fårn och med nu..

• Poppinella

Och jag tänkte skriva som de andra - hur glad jag blir av att läsa om alla barnbesked!

• mammamys06
    Poppinella skrev 2009-12-15 23:32:43 följande:
    Och jag tänkte skriva som de andra - hur glad jag blir av att läsa om alla barnbesked!
    Visst är det härligt att läsa om alla bb! jag blir så till mig att jag får kraftiga värkar!
    Victor född september -06, Alice bf annandag jul 2009
  • Melker

Tänkte också gå in och skriva hur glad jag blir över alla bb. Fick ju själv det fantastiska samtalet för 1 vecka sedan och trodde först att man då "ser" bb överallt ;) Men det verkar som att alla ser detta :) Är så otroligt glad för alla. Jag kan säga att min jul blir så mycket bättre nu annars har denna högtid varit lite jobbig för mig.

Vill passa på att tacka er alla för allt stöd man får här. Känner er inte personligen men ni ställer upp och svarar på alla frågor. Kram på er ALLA!

• emilia77

Hej! Är lycklig över alla som nu innan jul får sitt efterlängtade barnbesked!

Det är härligt att det trillar in barnbesked även från vårt land!

Sitter och väntar på att vår "nya" hemutredning ska komma på posten snart! Skönt att ha medgivande i ytterligare 2 år!
    Grattis till alla nyblivna föräldrar!

• Ethi

Oja! I alla fall har det inte gått över på 4,5 år Men så blev jag också i ett enda slag en alldeles hopplös mjukis när AC ringde och berättade att ett mirakel hänt och vi fått en son... Tänk att det faktiskt händer!

Jag är så glad för er som fått uppleva miraklet alldeles nu! Och alla oss som redan fått uppleva det och alla er (förhoppningsvis oss ) som kommer att få uppleva det i framtiden! Det är verkligen bara SÅ häftigt och stort att få barn! Det största i livet.

Hej och Hopp skrev 2009-12-15 21:30:06 följande:

Gick också in för att skriva hur glad jag blir över alla barnbesked! Ni som haft barn ett tag nu - blir ni fortfarande tåögda när ni läser om andra som får bb? Undrar hur länge den håller i den här känslomässiga inkontinensen - om det är något man får leva med fårn och med nu..
  • Ethi

Själv sitter jag just nu i ett kaos av leksaker, kritor, chips, pepparkakor, äppeljuice etc och tittar på Firma Fantasiflytt med världens finaste barn, och bara är glad för att de finns Barnen blev vaccinerade mot svininfluensan igår och eftersom storebror började dagen med att kräkas, så har vi sjukstuga här idag.

Jag är så lättad över att vaccinationen är över, att de inte fått värre biverkningar än så här och att de fixade att få sprutorna så galant. Jag var dit själv med barnen, och de var helt otroliga! Lillebror satt på en stol bredvid mig och valde en liten sak ur en korg, medan storebror satt i mitt knä och fick sprutan. Lillebror valde lugnt och försiktigt ut ett glittrigt klistermärke med en ko, och sen bytte de plats. Lillebror fick sprutan i min famn medan storebror från stolen bredvid lika lugnt och försiktigt valde ut en tatuering - och sen var vi klara. Båda var helt lugna, ingen av dem sa ett knyst och var verkligen helt fantastiska! Vilka barn jag har!

Kusin Knase, grattis till att ni äntligen är klara med papperen!

• Ethi

Oja! I alla fall har det inte gått över på 4,5 år Men så blev jag också i ett enda slag en alldeles hopplös mjukis när AC ringde och berättade att ett mirakel hänt och vi fått en son... Tänk att det faktiskt händer!

Jag är så glad för er som fått uppleva miraklet alldeles nu! Och alla oss som redan fått uppleva det och alla er (förhoppningsvis oss ) som kommer att få uppleva det i framtiden! Det är verkligen bara SÅ häftigt och stort att få barn! Det största i livet.

Hej och Hopp skrev 2009-12-15 21:30:06 följande:

Gick också in för att skriva hur glad jag blir över alla barnbesked! Ni som haft barn ett tag nu - blir ni fortfarande tåögda när ni läser om andra som får bb? Undrar hur länge den håller i den här känslomässiga inkontinensen - om det är något man får leva med fårn och med nu..
  • Ethi

Hahaha, nä jag har inte fått hjärnsläpp som skickar ett tidigare inlägg igen... Medan jag hjälpte storebror på toaletten så lyckades lillebror backa på datorn och skicka om inlägget . Jag säger ju att de är fantastiska! På alla möjliga vis, hahaha

Svar på tråden Glada sidan del 6