• Svar på tråden Glada sidan del 6
  • Julifru

Marie IE B skrev 2009-12-23 18:59:27 följande:

Underbart !Jag är glad för att detta är första julen MED barn !Önskar er alla en riktigt Go' Jul !
    Precis samma här
  • Namaste72

Kikar och önskar alla en God Jul! {#lang_emotions_tomte}

Lillskruttan sitter i vardagsrummet med pappa och förbereder julpyntet. Vi kom hem från Kolkata igår och allt har gått så bra att det känns som en dröm!

*lycklig*

{ Mamma till världens finaste dotter }
  • elsa77
    Namaste72 skrev 2009-12-24 10:55:01 följande:
    Kikar och önskar alla en God Jul! Lillskruttan sitter i vardagsrummet med pappa och förbereder julpyntet. Vi kom hem från Kolkata igår och allt har gått så bra att det känns som en dröm!*lycklig*
    Stort grattis va underbart!!

God Jul till er alla!!!!!
    Kramar!!
  • Vimsa2
    Kikar och önskar alla en God Jul! Lillskruttan sitter i vardagsrummet med pappa och förbereder julpyntet. Vi kom hem från Kolkata igår och allt har gått så bra att det känns som en dröm! *lycklig*
    Grattis och god jul!!!
  • Kusin Knase

Hanya, vad roligt att se dig!! Det låter ju helt fantastiskt! Då behövde ni inte vara borta så länge?

• Tina Turner

Välkomna hem Hanya72! Tänk att det gick så fort för er o att ni kunde fira jul ihop Det trodde ni inte i augusti. God fortsättning på julen! Kram

Grattis! mammamys till dottern Har undrat varför du inte varit inne på några dagar (känns det som i alla fall Nu vet jag varför Kram

• Namaste72

Tack för alla grattis! Det konstiga är att det känns så självklart, precis som om vi gjort det här hela livet Allt känns naturligt, och det känns som om lillskruttan varit hos oss jämt!

Sen är jag underbart glad över att vi fick åka till fantastiska Indien. Vilket land! Helt underbart, jag vill redan åka tillbaka (trots att flygresan var ganska knölig men vi sparade iaf 6000 spänn {#lang_emotions_undecided}) Jag handlade en massa, saris, kurtas, böcker, cd-skivor och en massa annat som I ska få sen när hon blir äldre.

TinaTurner: Visst är det galet ! Hoppas vi kan ses snart...

{ Mamma till världens finaste dotter }
  • mammamys06
    Tina Turner skrev 2009-12-25 11:57:05 följande:
    Välkomna hem Hanya72! Tänk att det gick så fort för er o att ni kunde fira jul ihop Det trodde ni inte i augusti. God fortsättning på julen! KramGrattis! mammamys till dottern Har undrat varför du inte varit inne på några dagar (känns det som i alla fall Nu vet jag varför Kram
    Tack så mycket, ja, jag var borta ett par dagar då jag var på bb Nu är vi hemma, känns skönt, ovant att vara tvåbarnsföräldrar dock men hur underbart som helst! Kram
    Lycklig nybliven tvåbarnsmamma!
  • Ethi

Men oj, här går den undan! Välkomna hem!

Kikar och önskar alla en God Jul! Lillskruttan sitter i vardagsrummet med pappa och förbereder julpyntet. Vi kom hem från Kolkata igår och allt har gått så bra att det känns som en dröm! *lycklig*
Svar på tråden Glada sidan del 6