• Dorian Ertymexx

Sätt stopp för barnafödandet!!!!!

Jag orkar inte längre vara PK och hålla tyst för att inte göra andra arga, jag måste säga vad jag tycker!

Vi har ett stort problem i Sverige som kostar oss massa pengar och skapar stora problem i vårt annars så trygga Sverige, och det är barnafödandet. Vi släpper ut barn ur mammornas magar som om vi hade hur mycket pengar som helst, när vi faktiskt inte har råd med det!

Varje barn kostar många miljoner kronor per år att fostra, nära, undervisa och ge utbildning, de ska ha gratis tandvård, som vi vuxna svenskar inte får, och en hel massa andra privilegier. Det är pengar som de redan födda behöver långt mer, såsom pensionärer, sjuka och redan födda arbetslösa.

PK-maffian och barnkramarna kommer säga att jag bara är misoneonatal, pedofob eller barnfientlig, men det kallar man ju alla numera som kritiserar den problematiska familjepolitiken! För det är ett FAKTUM att politikerna blundar för problemet, och rentav uppmuntrar till barnafödande i en tid när vi inte har resurser för de redan födda!

Det handlar inte bara om resurser, det handlar om att värna de redan föddas kultur också! Det är ingen hemlighet att dagens unga inte tar till sig så mycket av redan existerande svensk kultur, utan de skapar egna kulturella sfärer som de tycker ska konkurrera med och ersätta gamla svenska värderingar och kulturformer! Hur många unga går på logdans eller dansbandsafton? Hur många går på discon som spelar amerikansk blip-blop-musik? Unga är dessutom oftare feminister, queera och andra konstiga livsstilar, som inte passar ihop med den svenska kärnfamiljen och dess värderingar.

Det är heller ingen hemlighet att unga står för en majoritet av både våldsbrotten och stölderna. De drar runt på stan och rånar äldre. Hur många medelålders eller pensionärer har vi hört talas om som rånar yngre människor? Inga!

Man tycker att de borde vara tacksamma som får födas i det här landet, men istället gör de revolt och ser ned på de som levt här längre. Sådant borde inte tolereras!

Här kommer en länk från norge om hur hemskt det är med barn och ungdomar:

www.ungaedumma.duh/kobajs&nonsense.pdf

• Svar på tråden Sätt stopp för barnafödandet!!!!!
  • deus ex machina

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-08 18:18:56 följande:

deus ex machina skrev 2009-12-08 18:16:05 följande: Det vet väl alla att det varit en babyboomvåg! Ja, och varför har vi bristande uppfostran? Jo för att allt fler föräldrar skaffar allt fler barn och kan inte se över dem ordentligt. Eller för att de skickar dem till dagis, som kostar samhället pengar, men där det blivit allt fler barn inskrivna så att personalen inte längre kan ta hand om alla. Dessutom har andelen barn blivit så många att man inte längre har råd med alla fröknar, så det har skurits ned på det också! Men lösningen, tycker du, är att klämma fram ÄNNU fler barn? Smart...
    det heter det väl varje år?

skyll på samhället. samhället annonserade ut en skattefinansierad kampanj om att första ungen som föds ditten och datten får pengar.

eller... var det inte svenska kyrkan?

de vill att vi ska föda fler barn.

men...jag väntar fortfarande på statistiken.
  • kar0liiinan

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-08 18:14:51 följande:

Är vi inte överbefolkade? Så hur förklarar du att vi har en enorm arbetslöshet då? Att vi inte har pengar nog att ta hand om gamla och sjuka som bott i landet i decennier, eller ens pengar att ta hand om alla barn och skolor? Ska vi då bara släppa in en hel våg av nya barn bara för att politikerna inte kan sätta stopp för "mammakulten"? När tycker du att det räcker, när samhället kollapsar?
    Jo nu ska jag förklara för dig att just nu består arbetslösheten av den dåliga ekonomin som har drabbat HELA världen och inte bara Sverige. Och tror du inte att det finns en enda 50-60 åring som är arbetslös nu? Är det bara 20 åringarna? Nej tror inte det du. Och om vi säger att det skulle sättas stopp för att få barn under ett antal år, hur skulle det bli sedan då när generationen innan "barnstoppet" går i pension? Då finns det inga som kan ta över deras jobb bara för det var förbjudet att skaffa barn under en viss tid, hur tror du de gamla kommer må utav det? För att inte tala om sjukvården.. Sverige har den turen att vara ett rikt land som kan ta hand om alla barnen och alla gamla. Jämför med Thailand t.ex så finner du nog stora skillnader.
  • deus ex machina

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-08 18:20:07 följande:

deus ex machina skrev 2009-12-08 18:18:49 följande: Vem bestämmer vad som är en ursvensk? Är en tremånaders bajsmaskin mer svensk än Hassan som bott här i femtio år? Knappast va!
    rent genetiskt, ja.

om Hassan inte är svensk medborgare, blir han ju automatiskt mindre svensk.
    firar hassan svenska högtider också?
    gör han inte det, är han inte svensk.

du vet ju inte om hassan är en bajsmaskin. han kanske rentav skiter tre gånger om dagen?
  • Dorian Ertymexx

deus ex machina skrev 2009-12-08 18:20:33 följande:

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-08 18:18:56 följande:
    det heter det väl varje år?skyll på samhället. samhället annonserade ut en skattefinansierad kampanj om att första ungen som föds ditten och datten får pengar.eller... var det inte svenska kyrkan?de vill att vi ska föda fler barn.men...jag väntar fortfarande på statistiken.
    Ja, som sagt, politikerna vågar inte ta tag i problemet eftersom de är så rädda för alla PK-äggstocksslavar.

Om jag får länken att funka så kan du se en del intressanta siffror här:

www.norsktblaj.duh/menfattaattvieisandladan.nu
  • deus ex machina

nej, snarare är de rädda för hysterin som komma skall om de annonserar ut att vi förlorat ännu en mänsklig rättighet.

det är MIN rättighet att föra MINA gener vidare. Det är DIN rättighet att knulla om du nu vill det. Det är vår rättighet att utnyttja vår natur precis som vi behagar. detta är inte kina, som någon ovan skrev.

• Dorian Ertymexx

deus ex machina skrev 2009-12-08 18:24:47 följande:

nej, snarare är de rädda för hysterin som komma skall om de annonserar ut att vi förlorat ännu en mänsklig rättighet.det är MIN rättighet att föra MINA gener vidare. Det är DIN rättighet att knulla om du nu vill det. Det är vår rättighet att utnyttja vår natur precis som vi behagar. detta är inte kina, som någon ovan skrev.
    Så, som sagt, din rätt att knulla av dig barn är viktigare än att folk som redan lever och känner får den vård och det stöd de behöver. Och så tycker du att JAG har diktatorfasoner!

Nej, men det kommer bli värre än kina om vi inte tar tag i problemet nu!
  • Trailer T

Jag tycker man bara ska få skaffa ett halvt barn per familj

• deus ex machina

jag tycker att du gör som såhär:

du samlar fakta och statistik på hur barnafödandet utvecklat sig sedan 70-talet.

sen skulle det sitta fint med äkta information (dvs inte spekulationer) om hur vårt barnafödande skadar vår nation.

kan du presentera framforskade resultat på det sistnämnda, kan du få mina två äggstockar.

• deus ex machina

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-08 18:28:44 följande:

deus ex machina skrev 2009-12-08 18:24:47 följande: Så, som sagt, din rätt att knulla av dig barn är viktigare än att folk som redan lever och känner får den vård och det stöd de behöver. Och så tycker du att JAG har diktatorfasoner! Nej, men det kommer bli värre än kina om vi inte tar tag i problemet nu!
    varför ligger det på mitt bord, mer än skatten jag betalar, att försörja en vilt främmande människa?
    då väljer jag nog mitt eget kött och blod, så att jag ser att mina skattepengar kommer till en bra investering.

det jag skrev ovan har ingenting med diktatur att göra. lär dig dina begrepp innan du klottrar.
  • deus ex machina

btw, du tar upp bandbredd, som staten till stor del står för.

dessutom sitter du på FAMILJELIV.

jävla troll.
    kan du inte gå in på www.stcs.se, regga dig där och prata skit om saab istället?

Svar på tråden Sätt stopp för barnafödandet!!!!!