LCHF
hej ja hoppar in här har börjat leva med lchf nu sen 3 dagar hela familjen svårast tycker jag är att ställa om mitt tänkande hehe gott nytt åt på er alla
hej ja hoppar in här har börjat leva med lchf nu sen 3 dagar hela familjen svårast tycker jag är att ställa om mitt tänkande hehe gott nytt åt på er alla
ja det e mkt att ändra på hur man tänker men gått nu 3 dagar och känner mig bätter än va jag gjort efter andra dieter=)
så vad ska ni lchf äta ikväll då? vi ska göra fylld kottlettrad med brocoli och blomkåls gratäng med sallad efterrätt blir det falsk ostkaka på keso och ägg och grädde
gott nytt år
hej alla
ja måste bara få skriva av mig så jag har varit "emot" lchf innan nu har vi snart kört en veckan ja känne rmig helt ny och fräsh..
hade kört lchf 2dagar innan jag fick mensen min vanliga brukar vara så smärtsamma må jätte dåligt godis sugen små ätning riktiga smärtor i magen svullen ja allt men denna inget alls måt skit bra ingen smärta e glad inte irriterad alls svullen nej allså rent mirakelt för mig då,
sen måste jag berätta var i affären 2daqgar sen vi åkte vid lunch och inte ätit innan så när vi kom ut ut affären kännde vi att vi va hungriga åkte hem och åt..
vanligt brukar om jag handlar och inte ätit vara ganska sur irriterad och allt, sen bruakr vi då äta ute e så jäkla nöjd allså=)
sen är det mkt annat vi båda märker redan nu så ja hoppas det håller i sig
god fortsättning till er alla=)
Namn: Vikt: +/-: Totalt:
sara1981 90,3kg 0 0
lisa 75kg -0,7 -1,5
Lindha 121kg -3.5 -3.5
hur ser rean frukostar ut?? tycker det e svåraste målet att äta hehe
jo jag tänkte kan vi inte ha nån mat tråd där vi kan skriva dagens mat/vecko mat sedel och även olika recept?