LCHF
så vad äter ni ikväll då? själv här blir det kålpudding sallad och champoin sås
så vad äter ni ikväll då? själv här blir det kålpudding sallad och champoin sås
hej alla hoppas ni haft en bra dag min dag har varit prövande då min man börjat känna sug och andra saker vi är på våran 2v dock har jag ännu inget sug eller nått men min man haft det tufft idag tyckte lite synd om han men han stod emot hehe..
kul med lite nytt folk..kan bara säga till er håll ut och låt det som, andra säger ta ett tag kroppen måste ställa om sig ni måste ställa om sig=) lycka till
hej alla va duktiga ni är=)
va ska ni äta ikväll då?
själv blir det brocoli och blomkålsgratäng med kassler och sås till och sallad. till efterrätt har jag gjort glass
fick mitt sukrin idag vart så överaskad hur det smakade för mig inte stor skillnad så ja tog mitt glass recept och bara istället för socker hade jag sukrin vart jättegott
här har ni receptet om ni inte redan kan ingen glassmaskin behövs bara en elvisp och en frys:)
detta är en stor sats lätt att få midre:)
4ägg gulor
65gram sukrin
5dl grädde
vaniljpulver- ja använder ekologiskt vanilj pulver
du kan också smaksätta med annat.
vispa ägggulorna och sukrin vanilj till sockret har lösts upp tillsätt sen lite grädde i taget och vispa.. i slut ändan ska smeten vara tjock. och sen in i frysen:)
ha en bra kväll alla
hej alla.
va ska ni äta ikväll då? har inget sug på nått enda jag inte vill ha det e lax idag som vi planerat hehe.
ha en bra dag alla
hej alla ja måste tyvärr lämna er efter 3v jag har mått väldigt bra och allt men både jag och min man känne ross allt för begränsad i detta så jag kommer lägga till lite saker dock hålla mig borta från många onyttiga kolhydrater och så men annat komme rjag äta
till er alla lycka till och kämpa på=)
hej alla nu hoppa sjag på att min man går med att försöka lchf igen vi slutade för 2v sen mår skit igen depressionen kom tillbax efter 4dagar irritation så det står härliga till känner sig ofräsh ja kan fortsätta i all eveighet känns det som .. jag ser bara possetivt till lchf ja mådde så mkt bätter alldrig hungrig alldrig irriterad inget nu sitter jag med huvudvörk vrålhungrig=(
jag gick ner 6kg på våran korta tid gått upp 4kg nu=(. ja hoppas verkligen vi börjar igen.
så vad ska ni äta idag då??
det va det enda som ja tycket va lite svårt att veta hur ja skulle variera sakerna hehe,,
godmorgon alla=) ska börja igen på lchf i morgon sk abli såå skönt sk ahandla ikväll...
va har ni ätit till frukost??
hej alla nu kör jag igen med min man hehe så dåligt jag mått under dessa veckorna utan lchf måde mkt bättre när jag åt det. sitter nu med smoothies hehe sen ska jag äta brocoli och smör med en röra hehe skönt man inet behöver ha dåligt samvete att äta smör till brocoli lol...
ah en toppen dag alla=)