Inlägg från: Tiger Af Lilja |Visa alla inlägg
  • Tiger Af Lilja

Hej jag ska börja med lchf om ca 1 vecka... har några kilon jag behöver bli av med, sen mår jag bäst av den metoden, har kört den innan och av nån anledning kommer man av sig om man fuskar!

så nya tag! smygläser så länge..

• Tiger Af Lilja

Jag ska försöka komma igång snart..usch ångrar att jag slutade!
    Vill passa på att komma i form innan man blir gravid igen.

• Tiger Af Lilja

Har kört igång igen och vill verkligen inte få återfall ytterligare en gång.. Tips på att undvika sockersug/återfall/brödsug?

• Tiger Af Lilja

Färska örter och kryddor är bra!  Jag åt paprikasnitt med ost och skinka med bredgott idag som smörgås, GOTT och nyttigt med grönsakerna.

Kaffet har jag i en pytteskvätt röd mjölk då grädden är slut, ocg rapsolja :)

Nu känner jag att sötsuget är på väg att försvinna känns härligt är på dag 3..

• Tiger Af Lilja

Mitt fredagsmys blir feta goda ostar,och mööörk choklad lite räkor och alkoholfritt rödvin kommr göra en dipp av creme fraiche och majönäs me oliak örter och kryddor samt papika och gurkstavar, hela familjen får hoppa på det ikväll inget annat gottigt blir det...

Ska dock ej vräka i mig men smaka lite och det faktum njuta att jag äter gourmet.. vi bantar inte tjejer vi äter lyxigare och härlig gourmet mat, mina kunskaper som kock blir extra roligare och mer av utmaning nu med LCHF :)

• Tiger Af Lilja

Jag åt världens godaste köttgryta idag hos min farmor, skipapde potatisen till och hon fixade grönsaker istället fy satan i gatan vad gott :)

Är i full gång att göra lchf frallor blir receptet gott och bra skriver jag ut det.. beräkande kollisar per fralla är  1,3 ..inte farligt alls..

Svar på tråden LCHF