LCHF
hej är normalviktig...men har ulceröds colit och äter väldigt lite mjöl produkter sedan innan men mått dåligt av för lite med energi så jag tänkte att ja provar denna kost.
hej är normalviktig...men har ulceröds colit och äter väldigt lite mjöl produkter sedan innan men mått dåligt av för lite med energi så jag tänkte att ja provar denna kost.
Så skrev nåt igår om vikten..det är ju inte vikten jag är intresserad av egentligen utan OM man går ner nåt i vikt/storlek. fast man är normalviktig sedan innan...? kanske blir en chock för kroppen till en början men att den sedan lägger sig på idealavikt?
Ja ser främst på låren den "utbukningen" mellan lår o bakdelen..har minskat/blivit slätare...o kanske över höfterna o givetvis dekolltaget.. Men tränar en del och är inte så stor sedan innan. pendlar mellan 52-54 på 1.60m...men att den känns fräshare o energifullare är jag så glad över!
gjorde egen choklad mousse nu
till frukost kl 5.45. 2 kokta ägg med en gula..mosade o majjonäs på! liite youghurt med lite quinoa, physsuliumfrön krossade linfrön 3msk totalt.. citronvatten och kaffe+mjölk
kokta ägg med majjonäs e också svårt att äta i början..hehe skillnad var de när man va liten :P slickade man ju av majjonäsen på limspskivan haha men nu very fatty! Hjälpe rom man tar lite citron+svartpeppar på tkr ja...
misshallonsaft: jag tror inte jag gått ner nått? Inte vägt mig..men känner mig "fastare" mitt mål är inte att gå ner i vikt.
Hon är väldigt insatt om jag får säga det själv. Läst hälsaidrott/kost m.m. på GU i gbg...Fil kand..
hej igen!